Intermarche chce w trzy lata zwiększyć udziały w polskim rynku do 5 proc.
W ciągu najbliższych trzech lat sieć Intermarche zamierza co najmniej podwoić swoje udziały w polskim rynku detalicznym. Obecnie wynoszą one ok. 1,8 proc., zbliżając się w niektórych momentach do poziomu 2 proc.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
3 komentarze
-
14.01.2017
Pudło nie pudło, ale jak już od dawna poważnie myślę i inwestycji w tej Grupie i wiem, że nie są to próżne obietnice. Co mówią to robią. Chociażby wystarczy sprawdzić ich zysk z lat ubiegłych
-
11.01.2017
dlaczego pudło? tych supermarketów już jest więcej niż tesco
-
18.10.2016
celuje, celuje i pudło
11