11.10.2016/15:06

Intermarche chce w trzy lata zwiększyć udziały w polskim rynku do 5 proc.

W ciągu najbliższych trzech lat sieć Intermarche zamierza co najmniej podwoić swoje udziały w polskim rynku detalicznym. Obecnie wynoszą one ok. 1,8 proc., zbliżając się w niektórych momentach do poziomu 2 proc.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

3 komentarze

  • Jozek 14.01.2017

    Pudło nie pudło, ale jak już od dawna poważnie myślę i inwestycji w tej Grupie i wiem, że nie są to próżne obietnice. Co mówią to robią. Chociażby wystarczy sprawdzić ich zysk z lat ubiegłych

  • bohdan 11.01.2017

    dlaczego pudło? tych supermarketów już jest więcej niż tesco

  • atos 18.10.2016

    celuje, celuje i pudło

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.