25.02.2021/10:16

Intermarche modernizuje kolejne sklepy do poziomu Power. Nowy koncept zostanie wprowadzony we wszystkich placówkach

Rozszerzona oferta produktów, nowy, intuicyjny układ oraz zmiany wizualne to część z modyfikacji wprowadzanych do sklepów Intermarché w ramach konceptu Intermarche Power. 1 lutego br. odbyło się reotwarcie supermarketu w Szczecinku, który jest drugim po Pabianicach sklepem sieci działającym w nowej odsłonie. Grupa Muszkieterów zapowiada, że docelowo planuje wdrożyć koncept Power we wszystkich supermarketach Intermarché.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

4 komentarze

  • klient z Wielkopolski 01.03.2021

    Ładnie wygląda, chętnie bym tam zrobił zakupy.

  • Bolo 26.02.2021

    Zgodzę się z obserwatorem Intermarche to dużo polityki i propagandy sukcesu. Raczej sieć która nie ma szans na dalszy rozwój.

  • Miecio 26.02.2021

    A tu trzeba zapłacić 150 milionów euro kary dla francuskiego urzędu antymonopolowego.
    Polski UOKiK też wylicza ile kary nałożyć.

  • Obserwator rynku 25.02.2021

    Coś słabe tempo wdrażania tego nowego konceptu. W Pabianicach sklep był zmodernizowany w marcu 2020 roku, drugim jak czytam jest Szczecinek, a mamy luty 2021. Czyli dwa sklepy przez rok. W takim tempie nie widzę tego, aby wszystkie sklepy przeszły na nowy koncept. Generalnie cykl życia nowego konceptu to 5-6 lat. Przy tym tempie koncept ten zdąży się zestarzeć. Dodatkowo patrząc na zakres zmian myślę, że są one dość kosztowne. Tylko silne spółki sklepowe będzie na niego stać. Takich spółka jest maksymalnie 50% całej sieci. Czyli propaganda sukcesu, jak zwykle u Muszkieterów

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także