Intermarche w tym roku podwoi dostępność usługi odbioru e-zakupów w punktach Drive w Polsce
W połowie stycznia klienci supermarketu Intermarche w Legnicy mogą odbierać produkty zamówione wcześniej w internet w specjalnym punkcie, w ramach usługi Drive. Sieć zapowiada, że do końca roku chciałaby wdrożyć rozwiązanie przynajmniej w dziewięciu kolejnych sklepach.
To oznacza, że liczba placówek, w których koncept działa, wzrośnie dwukrotnie. Supermarket w Legnicy to dziewiąta placówka Intermarche w naszym kraju, w której wdrożono usługę Drive. Wcześniej dostępna była w sklepach francuskiego operatora w Poznaniu, Śremie, Środzie Wielkopolskiej, Świdnicy, Katowicach, Gryfinie, Kostrzyniu nad Odrą oraz Trzebiatowie.
Klienci sieci korzystający z usługi Intermarche Drive mają zdalny dostęp do coraz bogatszej oferty asortymentowej. Obecnie liczba produktów dostępnych online wynosi od 9 do 11 tys. artykułów (w zależności od lokalizacji), a blisko 2 tys. z nich to artykuły marek własnych.
– Usługa Drive cieszy się coraz większym zainteresowaniem klientów naszych supermarketów. Każdego roku odnotowujemy wzrost użytkowników tej usługi o kilkadziesiąt procent. W odpowiedzi na potrzeby konsumentów, a także rosnącą popularność rynku e-commerce, sukcesywnie rozwijamy to udogodnienie – komentuje Eliza Orepiuk-Szymura, dyrektor komunikacji i informacji w Grupie Muszkieterów w Polsce.
12