15.09.2022/11:38

Intermarche rozwinie koncept Power. W ciągu pięciu lat sieć planuje zmodernizować 80 proc. sklepów

Już w 30 sklepach Intermarche wdrożony został nowoczesny koncept ochrzczony przez sieć mianem Power. Marc Dherment, dyrektor generalny Grupy Muszkieterów, zapowiedział, że w ciągu najbliższych pięciu lat modernizację przejdzie 80 proc. sklepów sieci.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

2 komentarze

  • Klient 15.09.2022

    🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️ Bez komentarza do artykułu

  • johny 15.09.2022

    Z tego co się orientuję to koncept ten Intermarche wdraża w swoich sklepach od marca 2020 roku. Tak więc koncept ma już ponad dwa lata. Średni cykl życia konceptu sklepu, mając na myśli oczywiście jego innowacyjność i "świeżość" to maksymalnie 5-6 lat. Zakładając to co piszecie, że w ciągu najbliższych 4 lat chcecie objąć nowym konceptem 80% placówek, to ostatnie wdrażane placówki będą miały zaaplikowany już nieco "przechodzony i zużyty koncept". Takie zmiany obejmujące praktycznie całą sieć robi się szybciej, maksymalnie w 3 lata.
    A tak swoją drogą, jeśli w 2,5 roku wdrożyliście ten nowy koncept w 30 sklepach co stanowi około 15% placówek, to te 80%, o których piszecie to kolejne 130 sklepów. Wypada więc po 33 sklepy na rok. Bardzo wątpię, żebyście zrealizowali ten plan, znając zapowiedzi Intermarche z lat poprzednich np. o rozwoju i nowych otwarciach, z których jak zwykle nic nie wyszło.
    Dodatkowo, koszty inwestycyjne (remontowo-budowlane, wyposażenie) z miesiąca na miesiąc mocno szybują w górę, w związku z tym wielu spółek sklepowych, które ledwo się "utrzymują na powierzchni" lub nawet są już "pod wodą" zwyczajnie nie będzie na taką zmianę konceptu stać

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także