08.06.2020/11:45

Intermarché wprowadza usługę e-commerce w kolejnych 25 sklepach

Grupa Muszkieterów kontynuuje rozwój usługi Intermarché Drive. Od niedawna klienci mogą zrobić zakupy online w 25 kolejnych lokalizacjach w 11 województwach. Obecnie rozwiązanie jest dostępne w 38 sklepach sieci Intermarché.

Za największe zalety zakupów online polscy internauci uważają dostępność przez całą dobę oraz nieograniczony czas wyboru kupowanych produktów. W odpowiedzi na rosnącą popularność rynku e-commerce, a także w trosce o bezpieczeństwo klientów, Grupa Muszkieterów sukcesywnie rozwija usługę Drive, z jakiej mogą korzystać klienci supermarketów Intermarché.

Grupa rozszerzyła dostępność usługi Drive o 25 nowych miast. Rozwiązanie jest dostępne dla mieszkańców Starego Miasta koło Konina, Ostrowa Wielkopolskiego, Zielonej Góry, Gorzowa Wielkopolskiego, Malborka, Słubic, Wolsztyna, Trzebini, Miechowa, Nowej Soli, Golubia-Dobrzynia, Złocieńca, Brzeska, Chełmna, Dębna, Kołobrzegu, Głogowa, Olsztyna, Radzymina, Białogardu, Gdyni, Chodzieży, Krotoszyna, Grajewa oraz Pabianic.

 
 
 
 
 

– Obecna sytuacja oraz zmieniające się zwyczaje zakupowe polskich konsumentów skutkują wzrostem popularności sprzedaży przez Internet. Priorytetem Muszkieterów jest odpowiadanie na oczekiwania klientów, dlatego obecnie intensywnie rozwijamy usługę Drive. W 2020 roku wprowadziliśmy rozwiązanie do łącznie 30 miast w 11 województwach – mówi Eliza Orepiuk-Szymura, dyrektor ds. komunikacji i informacji Grupy Muszkieterów.

Rozwiązanie Drive daje klientom możliwość zamówienia produktów przez stronę internetową oraz ich odbiór w specjalnie wyznaczonej do tego strefie, znajdującej się przed supermarketem. W zależności od lokalizacji w ofercie dostępnych jest od 9 do 12 tysięcy artykułów. Zakupione przez Internet produkty są pakowane i dostarczane przez obsługę supermarketu bezpośrednio do samochodu klienta. Przy składaniu zamówienia klient wybiera dogodną dla siebie godzinę odbioru zakupów. Paczka może być gotowa już po upływie dwóch godzin. Jeśli zajdzie taka potrzeba, przygotowane zakupy będą czekać na odbiorcę jeszcze przez 24 godziny od wstępnie wybranego terminu odbioru.

Grupa Muszkieterów, największa sieć franczyzowa w kategorii supermarketów spożywczych i typu „dom i ogród” w Polsce, jest zrzeszeniem prawie 300 niezależnych polskich przedsiębiorców zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarché oraz supermarketami typu „dom i ogród” Bricomarché. W 2019 roku obroty Grupy Muszkieterów wyniosły 7,74 mld złotych. W ciągu ponad 20 lat obecności w Polsce Centrala Grupy Muszkieterów zainwestowała w nieruchomości około 2 mld złotych. Wyznaczaniem kierunków strategicznych obu sieci zajmuje się spółka ITM Polska.

Dodaj komentarz

2 komentarze

  • Handlowiec z Wielkopolski 08.06.2020

    Właśnie, że jest to e-commerce, który posiada osobną platformę, bazę klientów, mechanizmy płatności. W przypadku platformy rezerwacyjnej płatność odbywa się w sklepie, przy odbiorze. Tutaj można zapłacić online przy składaniu zamówienia. Zresztą taka usługa nazywa się click&collect

  • Kuba 08.06.2020

    To nie są żadne e-zakupy. To zwykła rezerwacja z pakowaniem. E-zakupy to są wtedy, gdy towar zostanie dostarczony do klienta(przeważnie w specjalnym samochodem z chlodnią

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.