11.01.2019 / 09:06
StoryEditor

SPAR Group, inwestor z RPA: Jesteśmy otwarci na wznowienie rozmów z Bać-Polem [TYLKO U NAS]

Na zdj. Graham O‘Connor, dyrektor generalny Spar Group (fot. mat. prasowe, Spar International)
- Jeśli Bać-Pol wyrazi zainteresowanie kontynuowaniem negocjacji, jesteśmy gotowi na powrót do rozmów - zadeklarował w komentarzu udzielonym portalowi wiadomoscihandlowe.pl Graham O‘Connor, dyrektor generalny SPAR Group.

Komentarz to odpowiedź na artykuł, w którym opisaliśmy wcześniejsze nieudane negocjacje między SPAR Group, inwestorem z RPA a firmą Bać-Pol, operatorem sieci franczyzowej S...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.06.2025 / 08:58
StoryEditor
Współpraca Poczty Polskiej i Temu budzi obawy. „Musiało się to odbyć poza wiedzą rządu”
Współpraca Poczty Polskiej i Temu budzi obawy (Fot. Poczta Polska)

Izba Gospodarki Elektronicznej apeluje do rządu o zablokowanie porozumienia Poczty Polskiej z chińską platformą Temu. Dlaczego organizacja zrzeszająca polski e-commerce jest tak zaniepokojona tym partnerstwem?

W artykule przeczytasz:

  • Poczta Polska i Temu zacieśniają współpracę
  • Patrycja Sass-Staniszewska:  współpraca Poczty Polskiej i Temu poza wiedzą rządu?
  • Dlaczego e-izba tak obawia się współpracy Poczty Polskiej i Temu?
  • Poczta Polska broni decyzji o zacieśnianiu współpracy z Temu

Poczta Polska i Temu zacieśniają współpracę

Na początku czerwca Poczta Polska poinformowała, że zacieśnia współpracę z Temu, globalną platformą handlu elektronicznego typu "direct-from-factory". Taka współpraca ma na celu poprawę jakości usług, zwiększenie niezawodności procesu logistycznego i zapewnienie zasięgu dostaw w całym kraju. To natomiast ma przełożyć się na szybsze dostawy paczek z Temu dla klientów w całej Polsce.

– Poczta Polska jest naturalnym partnerem dla firm z rynku e-commerce. Współpraca z tak dużym, globalnym graczem, jak TEMU, dodatkowo umacnia naszą silną pozycję. Polacy bardzo chętnie korzystają z platform zakupowych, więc zadaniem Poczty Polskiej jest usprawnienie procesu, skracanie czasu dostaw i zapewnienie konkurencyjnych cen – deklaruje Piotr Szajczyk, wiceprezes Poczty Polskiej.

Więcej na ten temat przeczytasz w artykule: „Poczta Polska coraz bliżej z Temu. Skorzystają na tym Żabka i sklepy z Grupy Eurocash”.

Patrycja Sass-Staniszewska:  współpraca Poczty Polskiej i Temu poza wiedzą rządu?

Jednak taka współpraca Poczty Polskiej i Temu budzi obawy Izby Gospodarki Elektronicznej. Niemal natychmiast po ogłoszeniu porozumienia między operatorem pocztowym i chińską platformą, swój apel w tej sprawie wystosowała Patrycja Sass-Staniszewska, prezes Izby Gospodarki Elektronicznej. W jej opinii, taki ruch rodzi obawy o sytuację polskich małych i średnich firm działających w e-commerce.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 69% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.06.2025 / 12:09
StoryEditor
Lidl startuje z nową usługą. Sieć uruchamia ją w 1000 sklepach jednocześnie
Lidl uruchamia usługę click & collect łączącą sprzedaż online ze sprzedażą offline (fot. Shutterstock)

Lidl coraz odważniej inwestuje w e-commerce i stawia na handel artykułami przemysłowymi. Dowodzi tego usługa click & collect, uruchomiona przez niemiecką sieć na jednym z rynków, dzięki której ma też podskoczyć sprzedaż w placówkach stacjonarnych. Jak Lidl chce ją podkręcić?

Już niebawem klienci Lidla na jednym z rynków będą mogli odbierać artykuły przemysłowe zamówione w sklepie internetowym Lidl w specjalnych skrytkach zainstalowanych w stacjon...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30. czerwiec 2025 22:40