IV Forum Branży Kosmetycznej 2016 - relacja na żywo
Od rana w warszawskim Hotelu Marriott trwa największe w Polsce spotkanie poświęcone rynkowi kosmetyków: IV Forum Branży Kosmetycznej 2016, które zgromadzi aż 350 gości. Wezmą oni udział w wykładach ekspertów, dyskusjach panelowych, biznesowych spotkaniach i prezentacjach nowości. Zapraszamy do śledzenia naszej relacji na żywo z tego unikatowego wydarzenia!
>> Kliknij, aby przeładować stronę <<
18:00. To już koniec merytorycznej części IV Forum Branży Kosmetycznej 2016. Dziękujemy za przybycie oraz za śledzenie naszej relacji na żywo. Do zobaczenia na kolejnym wydarzeniu organizowanym przez Wydawnictwo Gospodarcze!
Relację prowadzili dla Was Paweł Jachowski i Sebastian Szczepaniak, a zdjęcia wykonał Maciej Pobocha.
17:59. Piotr Ciećkiewicz wskazuje, że siłą blogerów jest ich szczerość i niezależność, ale przy okazji zaznacza, że "za kilka lat może się to zmienić". Red Lipstick Monster broni swojego środowiska: "W ciągu kilku lat blogosfera się rozmyje, część osób przepadnie, zostaną tylko te najbardziej wiarygodne i wyraziste" - uważa celebrytka.
17:56. Piotr Ciećkiewicz z Drogerii Sekret Urody przyznaje, że jego firma już od pięciu lat współpracuje z blogerkami. - Strasznie trudno ocenić, która marka będzie hitem, a która okaże się niewypałem - mówi.
Red Lipstick Monster twierdzi, że jej filmy są odpowiedzią na zapotrzebowanie konsumentów. - Najliczniejsi subskrybenci kanału na YouTube to kobiety w wieku 18-24, drugą kategorią są kobiety w wieku 25-34 lata. Ale są też mężczyźni, to około 14 proc. - tłumaczy popularna YouTuberka. Przy ponad 800 tys. subskrybentów na YouTube, daje to pokaźną sumę ok. 100 tys. mężczyzn.
- Bardzo dużo rzeczy można znaleźć w sieci i to jest ta grupa, która napędza w sektorze beauty sprzedaż i jest wyznacznikiem trendów zakupowych dla swoich rodziców - mówi Katarzyna Wyszyńska z Super-Pharm. - Są przypadki, że YouTubowcy niszczyli marki - zauważa Red Lipstick Monster. - To ciemna strona internetu - komentuje Łukasz Barbacki.
17:40. Katarzyna Haczewska-Wierzbicka z IQS: - Kiedyś status celebryty był zarezerwowany dla osobowości telewizyjnych, dziś to się zmieniło za sprawą internetu. Jest jednak różnica: w internecie komunikacja jest dwukanałowa, młodzi pisząc komentarze, dostają na nie odpowiedź, więc takie osobowości w internecie mają większy wpływ na młodzież. Młodzi nie mają autorytetów, mają wzorce - twórców z internetu, którym się ufa.
Anna Pilip z Laboratorium Kosmetycznego Dr Irena Eris podkreśla, że internetowe gwiazdy mogą wpływać na decyzję konsumentów i pomagać marce w edukowaniu klientów. - Dla młodych blogerzy są takimi samymi celebrytami, jak piosenkarze.
Bartosz Jonas, wiceprezes zarządu DP Drogerie Polskie mówi o spadku zaufania konsumentów do reklamowanych masowo produktów. - Blogosfera jest w Polsce bardzo rozwinięta i jest w stanie kształtować trendy, które wpływają na sprzedaż. Tak było np. z lakierami hybrydowymi, które wielką karierę zawdzięczają internetowi. Coraz bardziej świadomy konsument wywiera na nas - detalistach - presję, żebyśmy mieli takie produkty w ofercie - zauważa Jonas.
5 komentarzy
-
19.10.2016
...wiejskie chłopki to całe towarzystwo - pseudo dyrektory , pseudo zarządzający tymi pseudo sieciami /sklepami ! niesprawność zawodowa i dojenie kasy od dostawców za gazetki , retra !!
-
19.10.2016
Brawo! Wysoka merytoryka, fajni goście - dla branży nie ma chyba ważniejszego eventu.
-
18.10.2016
Bombowa relacja. Gratulacje za wytrwałość.
-
18.10.2016
DUŻO WAŻNYCH LUDZI NA SALI. I RELACJA NA ŻYWO. SUPER!
-
18.10.2016
Udana impreza, gratulacje dla organizatorów