IV Kongres Mięsny 2019: Nowe ścieżki rozwoju rynku
Kongres Mięsny to prestiżowe spotkanie biznesowe, które umożliwia zdobycie najnowszej wiedzy na temat rynku mięsa i wędlin wprost od ekspertów. Tegoroczna edycja odbędzie się 28 lutego w stołecznym hotelu Marriott.
Kliknij tutaj i zarejestruj się jako uczestnik Kongresu Mięsnego
Kongres Mięsny to cały dzień debat, prezentacji, wystąpień ekspertów, a także wieczorna gala z wręczeniem prestiżowych nagród w konkursie na „Najlepsze Stoisko Mięsno-Wędliniarskie” oraz szereg mniej lub bardziej formalnych spotkań.
Kongres Mięsny to profesjonalnie przygotowane wydarzenie – ciekawi ludzie, interesujące wykłady, właściwy entourage… Tak trzymać - mówi Piotr Kulikowski, prezes Indykpolu
Kongres Mięsny co roku gromadzi najważniejsze postaci polskiego i europejskiego rynku mięsa (właściciele, członkowie zarządów, dyrektorzy handlowi, dyrektorzy zakupów, dyrektorzy marketingu, dyrektorzy ds. strategii i rozwoju). W nadchodzącej edycji kongresu wezmą również udział najwięksi producenci mięsa.
Na Kongresie Mięsnym w jednym miejscu i czasie można spotkać wiele osób z branży mięsnej i wymienić z nimi poglądy. Przy tego rodzaju rozmowach rodzą się bardzo dobre pomysły, a czasami nawet duże inwestycje - mówi Marianna Kowalczuk, prezes Vemag Polska
Spotkanie zgromadzi też przedstawicieli spożywczych sieci handlowych wszystkich formatów i hurtowni (osoby zarządzające, dyrektorzy handlowi, dyrektorzy zakupów, dyrektorzy marketingu, category managerowie, managerowie ds. private labels), a także dostawców usług.
Kongres Mięsny jest bardzo potrzebny. To wręcz dziwne, że pojawił się tak późno. Impreza z roku na rok cieszy się coraz większym zainteresowaniem i szerszym gremium uczestników - mówi Magdalena Ogrodnik, manager kategorii w sieci Stokrotka
W takcie konferencji będziemy dyskutować o potencjale i głównych obszarach wzrostu rynku mięsa w kontekście niestabilnej sytuacji w sferze prawa i gospodarce. Ważnymi tematami będą problemy utrzymania rentowności w czasach rosnących kosztów energii, pracy i surowców, budowanie świadomości konsumenckiej, systemy jakości oraz bezpieczeństwo produkcji.
Jako organizacja zrzeszająca największe sieci handlowe, jesteśmy bardzo dużym zwolennikiem imprez takich jak Kongres Mięsny. Daje nam on nie tylko wiedzę na temat tego, co się dzieje na rynku mięsa, ale również okazję do networkingu, poznawania nowych osób, a także podtrzymywania starych kontaktów. Na Kongresie Mięsnym dowiadujemy się też o nowościach i nowinkach. Patrząc od strony handlu, my też mamy tutaj nasz głos – przedstawiamy wizję przyszłości rynku oraz pokazujemy innowacyjne technologie, które wyznaczają kierunek całej branży - mówi Renata Juszkiewicz, prezes Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji