13.06.2022/16:30

Jak Dino deklasuje europejską konkurencję? Ekspert wylicza przewagi polskiej sieci [ANALIZA]

O sukcesie Dino przesądziło kilka czynników: efektywna ekspansja sieci, atrakcyjny format sklepów pod kątem docelowych segmentów klientów – np. wygląd sklepów, asortyment, polityka cenowa – oraz rygorystyczne podejście do kosztów – analizuje Patryk Rudnicki, młodszy partner w Bain & Company.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z bycia naszym Subskrybentem!

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 45 tys. materiałów dziennikarskich
  • Dostęp do wszystkich galerii zdjęć i materiałów wideo
  • Satysfakcję z przynależności do unikalnej społeczności ludzi ze świata handlu/FMCG skupionej wokół portalu wiadomoscihandlowe.pl - największego tego typu serwisu w Polsce
Dodaj komentarz

8 komentarzy

  • tt 15.06.2022

    oczywiście odezwała się niemiecka konkurencja

  • Wiesiek 15.06.2022

    Niebywały sukces polskiej sieci handlowej, jestem pod ich mega wrażeniem. Prawdziwie polska sieć sklepów, z polskim kapitałem, a z nie z jakimś tam portugalskim, niemieckim, amerykańskim, czy Bóg wie jakim. Trzymam kciuki Dino :-)

  • Lolek 15.06.2022

    Można nie lubić Dino, Biedronki, Lidla itd. i narzekać na to jak te sklepy wyglądają, albo kto w nich kupuje, ale tu jest akurat niezłe wytłumaczenie skąd się bierze biznesowy sukces Dino.

  • hej 15.06.2022

    1900 sklepów to już nie w kaszę dmuchał. Spoko. Nareszcie konkretna konkurencja dla Biedry i reszty.

  • Poznań 14.06.2022

    i duża ilość produktów po terminie

  • FINACIAL 14.06.2022

    Nie ma to jak "ekspert" ubierze coś w ładny papierek, żeby potem podciagnac kurs akcji. Od wielu lat ta siec nie weszla nawet do pierwszej piatki, jezeli chodzi o udział w rynku a jest porownywana z liderami. Jedyne masakrycznie generuja sobie koszty

  • Tomasz 14.06.2022

    "o sukcesie sklepów przesądził wygląd sklepów" chyba ten Pan był w jakimś nowo otwartym, bo te starsze, są niedoinwestowane. A plotka niesie, że oni to budują, żeby odsprzedać, pod państwową sieć. Prawda jest taka, ze ta sieć na dzień dzisiejszy jest 20 lat w tyle za zachodnimi sieciami, jeżeli chodzi o wyposażenie, ofertę klienta i digitalizacje. A te panele to śmieszna sprawa, bo wystarczy założyć drzwi w chłodziarkach i jest od 30-40% oszczędności na prądzie. Na zachodzie i większych sieciach w Polsce już to zrobili.

  • Moje zdanie 14.06.2022

    Powiem tak. Jeżdżę po Polsce, i zatrzymuje się w supermarketach i dyskontach, wolę tam coś kupić i zjeść niż w tych barach i restauracjach nabijających tylko sobie kasę nic więcej jakości i ceny żadnej. Ale nie kto chodzi, w Dini panuje w mnóstwie sklepach syf, kartony leżą, towar jest byle jak eksponowany, mnóstwo lumpów chodzi po sklepach, a obsługa jest jakby za kare bądź jak w sklepiku alkoholowym na rogu u Wandzi. Biedronka to samo mnóstwo sklepów to wstyd i porażka. Lidl i Aldi to wzorowi uczniowie od sklepu oo personel i parkingi i brak lumpów i kasjerki nie są z nimi na ty jak to jest w Dino a czasem i w Biedronkach. Także potrzebna konkurencja bo tylko Dino i Biedronka to porażka nie panuje żaden porządek te sklepy każdy ma problemy z syfem i jakością, moje zdanie.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także