18.05.2020/17:16

Jak zostać dostawcą Rossmanna?

Według Nielsena w 2018 roku w Polsce było niespełna 8200 drogerii, czyli sklepów stacjonarnych, w których połowę asortymentu stanowią kosmetyki. Aż 1400 z nich stanowią sklepy Rossmann. Żeby dotrzeć do 8000 miejsc potrzeba kilkunastu przedstawicieli handlowych. Tymczasem jedno spotkanie z kupcem Rossmanna i możemy być aż w 1400 miejscach. Czy to jednak rzeczywiście takie łatwe?

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

4 komentarze

  • słoneczko 17.05.2021

    Warto poszukać informacji o Autorze .....

  • DR 20.05.2020

    Brakuje tylko zdania: tekst sponsorowany. Informacja, że Rossmann płaci pracownikom ZUS powala. Bo dostawcy nie płacą prawda?

  • SOGIB 19.05.2020

    Fajnie sponsorowany artykuł. Jeśli ktoś uważa, wina leży po stronie producenta, bo produkt ma niską marże chyba nigdy nie zagłębił się w temat. Praca z sieciami jest „łatwa” tylko z kwesti ilości punktów. Pozostałe aspekty są bardzo mocno dyskusyjne. Polecam się zastanowić jaką marże ma sieć skoro robi promocje -50%-70% i wystarcza im na wszystko co maja tak wspaniałe jak wymienia autor.

  • HK 19.05.2020

    "Jak zatem zwiększyć swoje przychody o 23 proc.? Wyślij ofertę do Rossmanna." Taaa... albo Twój produkt im się spodoba, tylko zamiast go kupować od Ciebie, dogadają się z którymś ze swoich dotychczasowych dużych dostawców, który go dla nich stworzy, albo sprowadzi z Chin. Co było naszym przypadkiem. Jeśli więc jesteś małą firmą, dobrze się zastanów, zanim pokażesz Rossmanowi (czy innym tego typu sieciom) swoje produkty.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.