23.03.2017/10:39

Jaka przyszłość hurtowni nabiałowych? Zdania są podzielone

Nasycenie rynku sieciami sklepów spożywczych, zwłaszcza działającymi w ramach systemów franczyzowych, które nie korzystają już z zaplecza hurtowego, wymusza na hurtownikach obniżanie cen. Topniejące marże mocno odbijają się na kondycji firm dystrybucyjnych. Hurtownie nabiałowe nie stanowią niestety wyjątku.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • alicja.kubiak@hurtum.pl 27.03.2017

    Już wiele branż udowodniło, że dotychczasowy sposób prowadzenia biznesu może nie sprawdzać się na rynku na którym oczekiwania klientów (również biznesowych) zmieniają się w kierunku lepszej obsługi i wykorzystania dostępnych technologii. Dlaczego zatem nie udostępniać tych możliwości klientom? i skupić się na kliencie i jego oczekiwaniach z mocnym wsparciem logistycznym (własnym lub zewnętrznym)? HURTUM korzysta z dostępnych technologii, aby przełamać stereotypy związane z handlem na rynku FMCG. Polecam historię Pony Express - szybkiej poczty konnej, która zakończyła działalność w momencie pojawienia się telegrafu.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.