23.03.2017/10:39

Jaka przyszłość hurtowni nabiałowych? Zdania są podzielone

Nasycenie rynku sieciami sklepów spożywczych, zwłaszcza działającymi w ramach systemów franczyzowych, które nie korzystają już z zaplecza hurtowego, wymusza na hurtownikach obniżanie cen. Topniejące marże mocno odbijają się na kondycji firm dystrybucyjnych. Hurtownie nabiałowe nie stanowią niestety wyjątku.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • alicja.kubiak@hurtum.pl 27.03.2017

    Już wiele branż udowodniło, że dotychczasowy sposób prowadzenia biznesu może nie sprawdzać się na rynku na którym oczekiwania klientów (również biznesowych) zmieniają się w kierunku lepszej obsługi i wykorzystania dostępnych technologii. Dlaczego zatem nie udostępniać tych możliwości klientom? i skupić się na kliencie i jego oczekiwaniach z mocnym wsparciem logistycznym (własnym lub zewnętrznym)? HURTUM korzysta z dostępnych technologii, aby przełamać stereotypy związane z handlem na rynku FMCG. Polecam historię Pony Express - szybkiej poczty konnej, która zakończyła działalność w momencie pojawienia się telegrafu.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.