Janusz Palikot rozwija sieć sklepów Tenczynek Świeże. Do końca 2023 r. ma powstać łącznie 100 sklepów na terenie całej Polski
Do końca lipca ruszy 20 nowych punktów w tym 4 w Warszawie. Zgodnie z przyjętą strategią Browar Tenczynek do końca 2023 roku ma powstać łącznie 100 sklepów na terenie całej Polski. Tym samym, piwo świeże z Tenczynka, będzie dostępny dla niemal każdego zainteresowanego konsumenta.
Browar Tenczynek rozbudowuje sieć punktów Tenczynek Świeże na terenie całej Polski. Do końca lipca firma otworzy kolejne 20 punktów, w tym 4 w Warszawie: CH Arkady na ul. Solec, w Hali Koszyki, na ulicy Kaliny Jędrusik na Żoliborzu oraz na Mokotowie ul. Postępu.
- Nasze sklepy lokalizujemy w punktach, do których łatwo dotrzeć komunikacją miejską. Sprzedawcy to pasjonaci piwa, którzy mogą wiele opowiedzieć na temat sprzedawanych piw i innych alkoholi produkowanych w Tenczynku. Jeśli w danym dniu zabraknie danego gatunku piwa, następna dostawa jest dzień później. Bo Świeże jest naprawdę świeże. Nie przetrzymujemy piwa na kolejny dzień – mówi Janusz Palikot, prezes Manufaktury Piwa Wódki i Wina S.A.
Jak zapewniają przedstawiciele browaru sklepy w Krakowie i Wrocławiu cieszą się olbrzymim zainteresowaniem. Przyciąga do nich paleta piw świeżych i innych alkoholi produkowanych w Tenczynku oraz minimalistyczny koncept wystroju. Piwo świeże po zakończeniu warzenia prosto z tanka trafia za pośrednictwem Tenczyńskiej Dystrybucji do punktów sprzedaży.
Manufaktura Piwa Wódki i Wina, to spółka zarządzana przez Janusza Palikota. Browar Tenczynek jest częścią tej grupy.
13