24.01.2019/12:10

Janusz Stroka, prezes sieci Netto zapowiada mocny rok pod względem inwestycji i rozwoju

- W 2019 roku rozwój Netto na polskim rynku znacznie przyspieszy, ponieważ zamierzamy otworzyć ok. 30 sklepów, a w kolejnych latach do 40 sklepów rocznie – mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Janusz Stroka, prezes Netto Polska. Szef duńskiego operatora zapowiedział także dalsze inwestycje w modernizację i remodeling sklepów, a także w rozwój asortymentu, w tym oferty produktów marki własnej.

- Rok 2018 był dla nas czasem bardzo intensywnej pracy i wielu wyzwań. Udało nam się zmodernizować ponad 20 sklepów. Przypomnę, że proces modernizacji rozpoczęliśmy w 2016 roku - w tym czasie łącznie wyremontowaliśmy i przebudowaliśmy już ponad 200 sklepów Netto. Jednak najważniejszym  wyzwaniem, które z wielkim sukcesem doprowadziliśmy do finału, było otwarcie sklepu Netto w koncepcie 3.0, w gdańskiej Galerii Madison. Jest to model oparty na wizjonerskiej strategii Netto, wprowadzającej całkowicie nową jakość do segmentu dyskontów. Z powodzeniem realizujemy go na naszych rynkach – w Danii, Szwecji i oczywiście w Polsce, gdzie obecnie działa już 5 sklepów Netto 3.0 – mówi Janusz Stroka, prezes Netto Polska.

W 2019 roku rozwój Netto na polskim rynku znacznie przyspieszy, ponieważ firma zamierza otworzyć ok. 30 sklepów, a w kolejnych latach do 40 sklepów rocznie. - Zmodyfikowaliśmy jednak nieco dotychczasową strategię i nie tylko budujemy sklepy na własnych działkach, ale także szukamy prestiżowych lokalizacji w obiektach handlowych czy lokali na terenie rozwijających się dzielnic mieszkaniowych. Dobrym przykładem jest właśnie nasz sklep w Galerii Madison – wyjaśnia Janusz Stroka.

I dodaje: - Zgodnie z założeniami, Netto 3.0 to bardzo nowoczesne, zaprojektowane w skandynawskim stylu  miejsce, które powstało z myślą o potrzebach naszych klientów, a także jako odpowiedź na aktualne trendy. Mam tu na myśli m.in rozwój i poszerzenie grup produktów takich, jak np. świeże warzywa, owoce, czy artykuły To Go. Oprócz tego, w najnowszym Netto klienci mogą zaopatrzyć się również w produkty bezcukrowe, bezglutenowe, bezlaktozowe, wegańskie czy z certyfikatem BIO – wiemy, że właśnie takie artykuły coraz częściej znajdują się na listach zakupowych naszych klientów, dlatego w Netto są one dostępne w atrakcyjnych cenach.

Firma uważnie obserwuje zachowania i potrzeby konsumenckie i jesteśmy na bieżąco z tym, czego szukają nasi klienci. - W Netto śledzimy nie tylko kierunki, ale także je wyznaczamy. Warto nadmienić, iż jesteśmy pierwszą siecią handlową w Polsce, która wprowadziła Półkę Zdrowia, początkowo z ofertą dla diabetyków, a potem z szeroką ofertą produktów wege, bezglutenowych, eko. To była odpowiedź na nasze spostrzeżenia i z perspektywy czasu widzimy, że był to bardzo dobry ruch. Obecnie Półka Zdrowia znajduje się w każdym sklepie Netto a klienci definiują ją jako wyróżnik Netto i postrzegają jako pewnego rodzaju wartość dodaną – wskazuje prezes Netto Polska.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.