02.10.2018/16:56

Jarosław Sygitowicz z ZenCard na FBK2018: programy lojalnościowe przeżywają renesans

Jarosław Sygitowicz, współzałożyciel i CMO w ZenCard w prezentacji „Technologia lojalnościowa w służbie branży kosmetycznej” wyróżnił trzy wiodące trendy, które wpływają na rozwój programów lojalnościowych.

Jednym z nich jest to, że Polacy coraz chętniej uczestniczą w tego typu programach, którym przybywa uczestników. Członkostwo w nich deklaruje 62 proc. konsumentów.

– Jest to związane z tym, że mamy obecnie rynek omnichanel. Programy lojalnościowe łączą te kanały. 60 proc. uczestników mobilnych. Trzecim trendem jest to, że to właśnie rynek wyznacza oczekiwania konsumentów – zaznaczył Jarosław Sygitowicz.

Dodał też, że klienci zostali przyzwyczajeni do wyjątkowego traktowania. Lubią być zauważani, rozpoznawani, doceniani i nagradzani za zakupy, oczekując konkretnych benefitów. Istnieje szereg działań, które pomagają stworzyć dobrą więź z odbiorcami. Dla firmy najkorzystniej jednak jest kiedy klienci nawiązali z przedsiębiorstwem pewnego rodzaju relację, bo stają się lojalni.

– Firmom zależy na tym, aby zapisywać ludzi do programów ze względu na omnichanel i personalizację – podkreślił Jarosław Sygitowicz.

Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Marco 07.10.2018

    Ameryki nie odkryl :/

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.