21.10.2021 / 16:06
StoryEditor

Jedzeniekup.pl jednak nie wystartuje. Firma zaprzecza, że chce wejść na rynek e-grocery. Domena do (od)kupienia?

Samochód dostawczy z reklamą sklepu jedzeniekup.pl (Twitter.com/Adam Wir)
Niefortunna nazwa domeny i żółty samochód dostawczy zapraszający do jej odwiedzenia zelektryzowały internautów. Sklep Jedzeniekup.pl – zakupy z dostawą do domu najprawdopodobniej nigdy nie wystartuje. Właściciele mówią, że nie są już zainteresowani działalnością w e-grocery.

Właścicielem domeny jest zarejestrowana i działająca w Zduńskiej Woli firma Planet Baby Marzena Kinderman. Przedsiębiorstwo prowadzi e-sklep z meblami i akcesoriami dla dzieci. ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 84% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.04.2024 / 15:49
StoryEditor
Ikea startuje z zupełnie nowym formatem. Do studia planowania dodaje część handlową
Studio planowania i zamówień Ikea w Centrum Handlowym Forum w Gliwicach (Ikea)
Studio planowania i zamówień Ikea w Centrum Handlowym Forum w Gliwicach (Ikea)fot. Ikea
Studio planowania i zamówień Ikea w Centrum Handlowym Forum w Gliwicach (Ikea)
Studio planowania i zamówień Ikea w Centrum Handlowym Forum w Gliwicach (Ikea)fot. Ikea
Studio planowania i zamówień Ikea w Centrum Handlowym Forum w Gliwicach (Ikea)
Studio planowania i zamówień Ikea w Centrum Handlowym Forum w Gliwicach (Ikea)fot. Ikea
Studio planowania i zamówień Ikea w Centrum Handlowym Forum w Gliwicach (Ikea)
Studio planowania i zamówień Ikea w Centrum Handlowym Forum w Gliwicach (Ikea)fot. Ikea
Studio planowania i zamówień Ikea w Centrum Handlowym Forum w Gliwicach (Ikea)
Studio planowania i zamówień Ikea w Centrum Handlowym Forum w Gliwicach (Ikea)
Studio planowania i zamówień Ikea w Centrum Handlowym Forum w Gliwicach (Ikea)
Studio planowania i zamówień Ikea w Centrum Handlowym Forum w Gliwicach (Ikea)
Klienci centrów handlowych widząc mały lokal sieci Ikea, w którym można zlecić zaprojektowanie kuchni lub szaf nie będą już dziwić się, że nie można nic tam kupić "od ręki". Sieć meblowa postanowiła rozszerzyć ofertę takich lokali o najpopularniejsze produkty, a pierwsze studio planowania i zamówień Ikea wraz z częścią sklepową otwarto w Gliwicach.

Ikea do tej pory mocno dzieliła sklepy oraz studia planowania i zamówień. Te pierwsze, działające już wyłącznie w formacie hipermarketu, to dwupiętrowe sklepy z pełną ofertą sie...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.04.2024 / 13:02
StoryEditor
Eksport polskiej żywności za pośrednictwem sieci Lidl mocno w górę. Wzrost o ponad 1 mld zł w jeden rok
Sklep sieci Lidl/zdjęcie ilustracyjne (fot. ShutteDAN_SHMIDT/Shutterstockrstock)
Sieć Lidl w 2023 r. wyeksportowała polskie produkty warte 6,45 mld zł. Rok wcześniej wartość wewnętrznego eksportu sieci - głównie marek własnych produkowanych w Polsce, a sprzedawanych w sklepach Lidla w innych krajach - wyniosła 5,4 mld zł. Widać zatem spory progres, sięgający ok. 20 proc.

Jak podaje Lidl, w minionym roku ponad 300 polskich dostawców wyeksportowało swoje produkty w ramach marek własnych Lidla na 28 zagranicznych rynków. W gronie ośmiu najw...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25. kwiecień 2024 23:30