09.02.2017/10:08

Jest szansa na zwiększenie sprzedaży polskiego drobiu

Produkcja mięsa drobiowego w Unii Europejskiej w 2016 roku wyniosła ok. 14,5 mln ton, z czego blisko 11 mln ton, z czego blisko 80 proc. stanowiły brojlery kurczęce. Polska od kilku lat jest liderem w produkcji drobiu w UE. Nasz udział wynosi ok. 16  proc., co daje ponad 2,35 mln ton drobiu – mówi Łukasz Dominiak, dyrektor generalny Krajowej Rady Drobiarstwa (KRD).

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.