07.07.2021/19:47

Pedro Martinho, Grupa Eurocash: Jeżeli dyskonty będą miały np. 90-proc. udział w rynku, to rozwijać się będzie tylko garść dużych producentów

Grupa Eurocash, jako jedyna firma z Polski, razem z 26 innymi przedsiębiorstwami z całego świata zaangażowała się w projekt filmowy organizacji Consumer Goods Forum „Better Lives Through Better Business” (tłum. Lepsze życie, dzięki odpowiedzialnemu biznesowi) zrealizowany przez BBC StoryWorks Commercial Productions. Jego celem jest pokazanie, w jaki sposób firmy funkcjonujące na rynku produkcji, przetwórstwa, dystrybucji i handlu żywności, przyczyniają się do poprawy jakości życia ludzi. Film o Eurocash pokazuje, że Grupa wspierając przedsiębiorczość swoich pracowników i klientów, wpływa na rozwój handlu niezależnego, który rozwija lokalne społeczności i regiony w Polsce.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • RR 09.07.2021

    Biedny Rogala :) ,trzeba przyznać że poziom propagandy i marketingu portugalczycy opanowali perfekcyjnie.
    Gama,  Lewiatan, Groszek każdy kto ma
    choć trochę rozumu w głowie powinien jak najszybciej uciekać.

    Chyba że chce zostać sponsorem własnej konkurencji.

    "Grupa Eurocash rozwija również sieć własnych sklepów detalicznych"

    Koleś pluje w twarz ludziom którzy finansują jego biznes i jeszcze się tym chwali.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także