15.04.2019/15:19

Już 84 proc. największych sieci handlowych oferuje usługę click&collect [RAPORT]

W 2018 r. liczba punktów click&collect, prowadzonych przez wiodące sieci detaliczne, wzrosła o 40 proc. Detaliści stacjonarni mogą poradzić sobie z problemem kosztów logistyki e-commerce, a organizując punkty odbioru zamówień z jednej strony zagospodarowują nadmiar powierzchni sklepów, a z drugiej wychodzą naprzeciw rosnącym oczekiwaniom konsumentów w zakresie szybkości i wygody zakupów – to wnioski z raportu „The Rise and Evolution of Click & Collect” firmy Planet Retail.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z bycia naszym Subskrybentem!

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 45 tys. materiałów dziennikarskich
  • Dostęp do wszystkich galerii zdjęć i materiałów wideo
  • Satysfakcję z przynależności do unikalnej społeczności ludzi ze świata handlu/FMCG skupionej wokół portalu wiadomoscihandlowe.pl - największego tego typu serwisu w Polsce
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Milenials 15.04.2019

    Żeby tak do Polski weszło chociaż REWE...

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.