Już 84 proc. największych sieci handlowych oferuje usługę click&collect [RAPORT]
W 2018 r. liczba punktów click&collect, prowadzonych przez wiodące sieci detaliczne, wzrosła o 40 proc. Detaliści stacjonarni mogą poradzić sobie z problemem kosztów logistyki e-commerce, a organizując punkty odbioru zamówień z jednej strony zagospodarowują nadmiar powierzchni sklepów, a z drugiej wychodzą naprzeciw rosnącym oczekiwaniom konsumentów w zakresie szybkości i wygody zakupów – to wnioski z raportu „The Rise and Evolution of Click & Collect” firmy Planet Retail.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z bycia naszym Subskrybentem!
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Dostęp roczny 365 dni149.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 45 tys. materiałów dziennikarskich
- Dostęp do wszystkich galerii zdjęć i materiałów wideo
- Satysfakcję z przynależności do unikalnej społeczności ludzi ze świata handlu/FMCG skupionej wokół portalu wiadomoscihandlowe.pl - największego tego typu serwisu w Polsce
1 komentarz
-
15.04.2019
Żeby tak do Polski weszło chociaż REWE...
1