27.06.2019 / 12:51
StoryEditor

Jysk ma w centralnej Polsce blisko 250 tys. mkw powierzchni magazynowej

Magazyn Jysk na terenie parku logistycznego P3 Piotrków (mat. prasowe)
Firma Jysk ma do dyspozycji 35 tys. mkw nowej powierzchni magazynowej w parku P3 Piotrków. Tym samym metraż zajmowany przez duńską sieć handlową w tym parku logistycznym powiększył się do ponad 80 tys. mkw. Łącznie firma użytkuje blisko 250 tys. mkw powierzchni magazynowej.

Powierzchnie wynajmowane przez Jysk na terenie parku P3 Piotrków pełnią funkcję magazynów buforowych. Produkty w nich gromadzone zasilają proces przygotowania zamówień dla sieci...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.07.2025 / 11:15
StoryEditor
Stokrotka: Mocna optymalizacja kosztów i sieci sklepów. W 2025 r. firma niemal podwoi wydatki inwestycyjne

Sieć supermarketów Stokrotka działa na rynku pod presją ze strony sieci dyskontowych, walcząc z nimi o klienta. W ub. roku firma zanotowała wzrost sprzedaży, ale po uwzględnieniu inflacji widoczny był jej realny spadek. Firma się jednak nie poddaje i planuje w 2025 r. zainwestować o ponad 140 mln zł więcej niż w roku poprzednim.

Sieć sklepów Stokrotka zakończyła 2024 rok z 3-procentowym wzrostem przychodów ze sprzedaży w porównaniu do roku poprzedniego. Udało się to głównie dzięki otwarciu nowych placów...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.07.2025 / 15:16
StoryEditor
Właściciel sieci Inmedio, Relay i Aelia będzie miał niespodziankę dla polskich pracowników
Aplikacja Kameleon w nowej odsłonie. Dopasowane oferty i rabaty z wielu sieci (fot. Lagardere Travel Retail Polska)

Grupa Lagardere Travel Retail testuje w pięciu krajach nową platformę dedykowaną pracownikom. Jeśli pilotaż wypali, to projekt TeamUp może pojawić się także w Polsce.

Platforma TeamUp jest testowana przez Grupa Lagardere Travel Retail w pięciu krajach: Szwajcarii, Wielkiej Brytanii, Belgii, USA i we Włoszech. Projekt jest realizowany we w...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07. lipiec 2025 00:50