20.10.2016/19:53

K-Bio i K-take it veggie - Kaufland wprowadza nowe marki własne dla wegetarian

W ofercie sklepów Kaufland pojawiły się produkty pod nowymi markami własnymi - K-Bio oraz K-take it veggie. Nowa linia produktów Kaufland jest odpowiedzią sieci na rosnący wśród klientów popyt na produkty wegetariańskie, wegańskie i ekologiczne (bio).

- Coraz więcej osób przywiązuje dużą wagę do tego, jak się odżywia. Motywy są różnorodne i indywidualne. Już dziś Kaufland oferuje szereg produktów wegetariańskich i wegańskich. Dzięki naszym nowym markom własnym wspieramy indywidualny styl życia naszych klientów i dla każdej diety proponujemy odpowiednie produkty, tłumaczy Krzysztof Szponder, wiceprezes Kauflandu.

Nowa marka własna K-Bio zaoferuje na początek paletę produktów, obejmującą 35 artykułów, między innymi z takiego asortymentu jak produkty mleczarskie, produkty mączne i zboża, a także soki. Później oferta będzie sukcesywnie rozszerzana.

Wszystkie produkty K-Bio spełniają surowe normy dotyczące rolnictwa ekologicznego. Określają one np. konkretne zalecenia dotyczące metod uprawy roślin i hodowli zwierząt, stosowania środków ochrony roślin oraz nawozów. W przypadku produktów wytwarzanych ekologicznie nie wolno stosować syntetycznych, chemicznych środków ochrony roślin czy łatwo rozpuszczalnych nawozów mineralnych, ani napromieniania produktów i surowców. W takim rodzaju produkcji należy zrezygnować z modyfikowanych genetycznie pasz, nasion czy innych substancji. Żywność ekologiczna nie może zawierać żadnych sztucznych wzmacniaczy smaku. Na półkach sklepowych Kauflandu artykuły ekologiczne oznaczono są unijnym logo produkcji ekologicznej. Ponadto klienci mogą rozpoznać artykuły K-Bio po charakterystycznym, zielonym logo z czerwoną literą K.

Dzięki nowej marce własnej K-take it veggie Kaufland może jeszcze trafniej odpowiadać na życzenia i potrzeby swoich klientów oraz oferować asortyment zdrowej i różnorodnej żywności. Pod nową marką własną K-take it veggie dostępnych będzie w sumie 23 artykułów. Asortyment obejmuje różne produkty, między innymi delikatne pasty do chleba, napoje sojowe i owsiane, bezmięsne wędliny, tofu, smaczne produkty gotowe oraz wiele innych. Wszystkie artykuły są wegetariańskie lub wegańskie i stanowią alternatywę dla produktów konwencjonalnych.

Sieć  Kaufland przywiązuje dużą wagę do jakości oferowanych produktów. Tak samo jest oczywiście w przypadku nowych marek K-Bio oraz K-take it veggie. Produkty są regularnie sprawdzane pod kątem spełniania standardów i wymagań jakościowych. Sieć współpracuje tylko z kompetentnymi niezawodnymi i sprawdzonymi dostawcami. Tylko wtedy, gdy produkty spełniają rygorystyczne wymagania Kauflandu, są włączane do asortymentu prowadzonego pod markami własnymi.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.