18.12.2020/10:19

Kampania Biedronki w dziennikach ogólnopolskich. Sieć publikuje swoje stanowisko. Jest odpowiedź od UOKiK-u [AKTUALIZACJA]

Sieć Biedronka opublikowała całostronicowe reklamy w dziennikach „Puls Biznesu”, „Rzeczpospolita” i „Dziennik Gazeta Prawna”, w których przedstawiła stanowisko zarządu firmy Jeronimo Martins Polska w sprawie decyzji prezesa UOKiK. W odpowiedzi na to, Urząd rozpoczął kamapanię informacyjną w mediach społecznościowych.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

2 komentarze

  • Gość 21.12.2020

    Jak zawsze ta sama strategia Biedronki. Już to było, gdy centrala wysyłała na sklepy mnóstwo zmian cen ale nie było już fizycznie komu ich zmieniać (wina pracowników) . Centrala wprowadziła błędną promocję za to zwolniła kierowników sklepów (wina kierowników). Centrala doi dostawców, już kiedyś była akcja z jakimś producentem cukierków. I dalej nie potrafią uderzyć się w pierś.

  • Kk&d 18.12.2020

    Jeszcze raz: po co jest stosowany retrobonus w przypadku dostaw produktów typu owoce i warzywa???

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.