09.10.2020 / 11:04
StoryEditor

Kanał e-commerce ma przed sobą świetne perspektywy [RAPORT]

Edyta Czarnota, Zymetria (mat. prasowe)
Ostatni rok to ogromny wzrost polskiego e-commerce, wynikający zarówno z naturalnego, organicznego rozwoju tego kanału, jak i z dodatkowego przyspieszenia spowodowanego pandemią. Agencja badawczo-analityczna Zymetria opracowała raport pt. „Boom w e-commerce”, w którym sprawdza, kim są nowi kupujący, co Polacy kupują w internecie i jakie kategorie produktowe skorzystały na pandemii.

Z przeprowadzonych przez agencję Zymetria badań wynika, że wzrost e-commerce będzie trwały. Składa się na to kilka czynników. Przede wszystkim pojawiło się świeże paliwo dla e-h...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20. kwiecień 2024 08:46