28.06.2019 / 08:55
StoryEditor

Kapsułkowa rewolucja na półce z kawą nie ominęła nawet Włoch

Saquella to rodzinne przedsiębiorstwo (Fot.materiały prasowe)
Półka z kawą przez ostatnie 2-3 lata zmieniła się dużo bardziej niż przez 30 lat, pojawiły się na niej m.in. kapsułki. Coraz więcej firm wykorzystuje kawy ziarniste do budowy wolumenu, ale zarabia na kapsułkach – mówi Ilaria Saquella, współwłaścicielka, dyrektor sprzedaży i eksportu firmy Saquella zajmującej się produkcją kawy marek Saquella i Bar Italia.

Saquella jest nowym graczem na rynku kaw w Polsce. Jaka jest skala waszej działalności?

Jesteśmy średniej wielkości włoską rodzinną firmą z tradycjami sięgającymi 1856 roku. Ro...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.05.2025 / 12:03
StoryEditor
Biedronka zwiększyła w pierwszym kwartale 2025 r. swoje udziały rynkowe. Ile zyskała największa sieć w Polsce?
Biedronka 2.0 w Łodzi (fot. Konrad Kaszuba)

Biedronka powiększyła w I kw. 2025 r. swoje udziały rynkowe o kolejne 30 pb, czyli o 0,3 p.proc. To jest bardzo niezwykły wynik naszego baneru – skomentowała Ana Luisa Virginia, dyrektor finansowy, Jeronimo Martins Group.

Udziały rynkowe sieci Biedronka wzrosły w I kw. bieżącego roku o 30 punktów bazowych. – Ten wzrost udziału w rynku, to naprawdę jest bardzo niezwykły wynik naszego baneru w Pols...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.05.2025 / 08:58
StoryEditor
Drogerie Hebe notują wzrost sprzedaży o 8,5 proc. Jednak wskaźnik LFL jest znacznie niższy od inflacji, a marża spadła o ponad połowę
Drogerie Hebe podają wyniki finansowe za I kw. 2025 r. (fot. M. Szulc wiadomoscikosmetyczne.pl)

Pomimo silniejszej konkurencji, w pierwszym kwartale 2025 r. drogerie Hebe zwiększyły sprzedaż o 8,5 proc. w walucie lokalnej, przy wskaźniku LFL wynoszącym 1,9 proc. Sprzedaż w euro osiągnęła 145 milionów, o 11,9 proc. więcej niż w pierwszym kwartale 2024 roku.

Jak podaje spółka, strategia wzmocnienia inwestycji cenowych spowodowała wewnętrzną deflację i wpłynęła na marżę sieci. EBITDA wyniosła 3 miliony euro, o 57,4 proc. mniej niż w ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11. maj 2025 16:45