Karta Moja Biedronka podbija zagraniczne rynki! Program ma już niemal 12 mln użytkowników
Program lojalnościowy Moja Biedronka ma już ponad 11,8 miliona aktywnych użytkowników, a kolejni klienci dołączają, by korzystać z promocji. Od roku mogą z nich korzystać również użytkownicy zagranicznych numerów telefonów z sąsiednich krajów. Obecnie z karty Moja Biedronka najaktywniej korzystają Czesi. Ukraińcy i Litwini dzielnie ich gonią, natomiast Niemcy i Słowacy na razie są tuż poza podium. Jak wyglądają preferencje zakupowe zagranicznych klientów sklepów Biedronka?
Pozostało jeszcze 84% tekstu.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
14