Karta Moja Biedronka podbija zagraniczne rynki! Program ma już niemal 12 mln użytkowników
Program lojalnościowy Moja Biedronka ma już ponad 11,8 miliona aktywnych użytkowników, a kolejni klienci dołączają, by korzystać z promocji. Od roku mogą z nich korzystać również użytkownicy zagranicznych numerów telefonów z sąsiednich krajów. Obecnie z karty Moja Biedronka najaktywniej korzystają Czesi. Ukraińcy i Litwini dzielnie ich gonią, natomiast Niemcy i Słowacy na razie są tuż poza podium. Jak wyglądają preferencje zakupowe zagranicznych klientów sklepów Biedronka?
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Dostęp roczny 365 dni149.99 zł - 365 dni
- Najważniejsze informacje z branży;
- Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
- Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
13