01.04.2020/11:34

Katarzyna Krawczyk nowym dyrektorem marketingu CCC

Z początkiem marca 2020 roku Katarzyna Krawczyk objęła funkcję Dyrektora Marketingu w sieciCCC. Odpowiada za przygotowanie i nadzorowanie realizacji kompleksowej strategii marketingowej zarówno na rynku polskim, jak i za granicą, w tym pozycjonowanie marek własnych takich jak Lasocki, Gino Rossi czy Sprandi.

Jak poinformowała w komunikacie firma,  planuje ona dalsze wzmocnienia funkcji marketingowych, m.in. w obszarze szeroko pojętego digital, social media i performance.

„Katarzyna Krawczyk wnosi do spółki bogate doświadczenie marketingowe zdobyte w firmach z branży fashion i retail. Do CCC przeszła z agencji Warsaw Creatives, gdzie przez ostatnie 2 lata zajmowała się obsługą marek i tworzeniem ich strategii marketingowej. Wcześniej przez 3 lata była Dyrektorem Marketingu marki Badura, przedtem to samo stanowisko pełniła w marce Tatuum. Ma również 5-letnie doświadczenie pracy dla marki Top Secret między innymi jako Dyrektor Kreatywny” – napisała firma w komunikacie.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.