06.11.2018/13:49

Kaufland chce mocniej angażować klientów. Sieć wprowadza nową aplikację i gazetkę promocyjną w 3D

Kaufland ma pomysł na mocniejsze zaangażowanie klientów odwiedzających polskie sklepy sieci. W tym tygodniu, a dokładnie 8 listopada operator zaprezentuje nową aplikację i gazetę 3D. Dzięki nowemu rozwiązaniu klienci będą mogli zapoznać się z aktualną ofertą sklepu i w łatwy sposób uzyskać dostęp do dodatkowych materiałów.

Limit 8 bezpłatnych artykułów w miesiącu został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.