06.11.2018/13:49

Kaufland chce mocniej angażować klientów. Sieć wprowadza nową aplikację i gazetkę promocyjną w 3D

Kaufland ma pomysł na mocniejsze zaangażowanie klientów odwiedzających polskie sklepy sieci. W tym tygodniu, a dokładnie 8 listopada operator zaprezentuje nową aplikację i gazetę 3D. Dzięki nowemu rozwiązaniu klienci będą mogli zapoznać się z aktualną ofertą sklepu i w łatwy sposób uzyskać dostęp do dodatkowych materiałów.

Kaufland wprowadza do polskich sklepów nowy format gazety reklamowej. Oprócz standardowych informacji o aktualnej ofercie, na klientów czeka szereg dodatkowych materiałów dostępnych za pośrednictwem dedykowanej, darmowej aplikacji Kaufland - Gazetka 3D. Dzięki niej, klienci będą mogli obejrzeć specjalne filmy, zdjęcia czy modele różnych produktów, które z pewnością ułatwią wybór. Ponadto klienci mogą spodziewać się także dodatków w postaci unikalnych przepisów kulinarnych i wielu innych ciekawostek dotyczących zastosowania poszczególnych produktów.

Przy pomocy aplikacji, przeglądanie papierowej gazety sieci Kaufland stanie się dla klientów bardzo atrakcyjne. Wybrane produkty oznaczone będą ikoną smartfona i komunikatem: „Zeskanuj w aplikacji Gazetka 3D”. Nowa aplikacja będzie dostępna na App Store oraz w Google Store.

W całej Europie Kaufland ma około 1200 sklepów i zatrudnia niemal 150 000 pracowników. W Polsce sieć ma 208 marketów i zatrudnia ok. 15 000 pracowników. Sklepy sieci oferują minimum 15 000 produktów. Sieć koncentruje się przede wszystkim na ofercie produktów świeżych.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.