03.07.2023 / 20:05
StoryEditor

Kaufland chce mocno zwiększyć sprzedaż produktów pod marką własną. Sieć chce wykorzystać nadarzającą się sytuację

Kaufland rusza z kampanią ”Marki nasze, oszczędności wasze!” (Kaufland Polska)
Z badań GFK Polonia wynika, że niemal 13,5 mln rodzimych gospodarstw domowych sięga po produkty pod markami własnymi sieci handlowych takich jak Polomarket, Biedronka, Lidl, Carrefour, Kaufland, Auchan czy Żabka. Wszystko wskazuje na to, że gwałtowny wzrost cen, którego doświadczyli konsumenci w ostatnich miesiącach sprawi, że udziały rynkowe produktów private label mocno wzrosną. Sytuację chce wykorzystać sieć Kaufland, która planuje doinwestować marketing swojego portfolio marki własnej.

Sytuacja ekonomiczna w kraju motywuje polskich konsumentów do poszukiwania alternatyw produktowych na rynku FMCG. Jak podaje GFK Polonia, już co piąty produkt znajdujący się w k...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.10.2025 / 12:36
StoryEditor
Telewizja Republika wchodzi w handel. Co będzie sprzedawać spółka Goryla?
Telewizja Republika założyła spółkę Goryla, która ma się zająć sprzedażą gadżetów z logo stacjji, takich jak kawa (fot. sklep Gazety Polskij)

elewizja Republika utworzyła spółkę pod intrygującą nazwą Goryla, która ma się zajmować głównie handlem detalicznym. Wiemy, kto jest wśród udziałowców nowego podmiotu oraz czym ma się on zajmować.

W połowie października do Krajowego Rejestry Sądowego została wpisana spółka Goryla - informuje portal wirtualnemedia.pl.

Kto stoi za nową spółką Telewizji Republika...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.10.2025 / 18:37
StoryEditor
Halloween 2025. Dynie, słodycze i dekoracje są ok, ale po co puchate kajdanki?
Halloween 2025 (fot. Wolt)

Według najnowszej analizy Wolt obejmującej ponad 30 rynków, tegoroczne zamówienia konsumentów na Halloween ujawniają, jak zmienia się sposób świętowania. To czas dekoracji, przebrań dla zwierzaków, lampionów LED, zestawów carvingowych i... czerwonych, puchatych kajdanek.

Choć Halloween w Polsce nie dorównuje popularności tego święta w Stanach Zjednoczonych, dane z 2025 roku pokazują wyraźnie: Polacy coraz lepiej przygotowują się na ten wieczór. ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02. listopad 2025 09:46