16.08.2016/13:58

Kaufland inwestuje w elektroniczne cenówki

Grupa Kaufland podpisała z firmą Displaydata na dostawę etykiet elektronicznych, tzw. cenówek – (Electronic Shelf Edge Labels).

Elektroniczne etykiety, które dostarczy Displaydata zostaną zainstalowane na regałach sklepów  sieci Kaufland w całej Europie, a tym samym pojawią się także w polskich placówkach sieci.

Sklepy sieci Kaufland w Niemczech oferują klientom ok. 60 pozycji asortymentowych, w polskich sklepach oferta oscyluje wokół 20 tys. produktów.

Obecnie 1200 sklepów sieci Kaufland działa w Niemczech, Polsce, Rumunii, Bułgarii, Chorwacji, Czechach i na Słowacji. W naszym kraju niemiecki operator ma ich ponad 200.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.