03.12.2021/12:39

Kaufland może podwoić liczbę sklepów w Polsce. Celuje w miejsce na podium handlu FMCG w naszym kraju [WYWIAD]

O strategii rozwoju, inwestycjach i długoterminowych planach, nowych rozwiązaniach testowanych w sklepach, możliwych przejęciach i o rozwoju spożywczego e-commerce'u w Polsce portal wiadomoscihandlowe.pl rozmawiał z Marcinem Łojewskim, członkiem zarządu Kaufland Polska.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

6 komentarzy

  • Nickt 09.12.2021

    Koniecznie zrobić self-scanning. Bardzo dobry pomysł. Tesco już by to miało w Polsce, no ale wyszło tak, że nie ma Tesco.

  • Max 06.12.2021

    Od siebie daję za friko propozycję, która już padła - więcej kas samoobsługowych, najlepiej stricte bez obsługi gotówkowej. Więcej piw bezalkoholowych też byłoby przeze mnie mile widziane :)

  • Trzeźwy obserwator 06.12.2021

    Może po rodzinie, bo Kaufland to też rodzina Lidla. Najnowsze i bardzo prestiżowe lokalizacje w Warszawie to wstyd dla sieci. Czerniakowska i sąsiad Galerii Mokotów to bardzo dobre lokalizacje, nowe i z klientem o zasobnym portfelu. Niestety zarządzanie jak w Biedronce pod koniec lat 90-ych.
    Braki towarów i cen, przeterminowane o tydzień produkty w lodówkach i o warzywach można zapomnieć po 17:00, czyli wtedy gdy jeszcze zatrudnieni kończą dzień pracy i chcą zaopatrzyć rodzinę...
    Do przemyślenia!

  • Klient 05.12.2021

    Większy wybór piwa z niemiec (w tym musowo bezalkoholowe), zdecydowanie do poprawny asortyment bio (z naciskiem na nabiał) a także większy wybór artykułów spożywczych właśnie z nabiału (produkty od lokalnych dostawców) i o pozycje lidera mogą być spokojni.

  • zirytowany kolejkami 04.12.2021

    Kiedy postawicie wreszcie kasy samoobslugowe w sklepie nr 3461? Wczoraj wieczór - na 8 kas 6 (słownie: sześć) pustych nieobsadzonych mimo kolejek. Zamiast marnować powierzchnię na puste kasy, zlikwidujcie chociaż trzy i postawcie wreszcie sammobsługowe! Nawet w sąsiednim Lidlu i Biedronce już je mają!

  • Gosc 03.12.2021

    Niech maja niedziele otwarte i bedzie ok.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także