02.04.2020/13:13

Kaufland we współpracy ze sklepem Mango uruchomił usługę zakupów z dostawą do klienta

Sieć Kaufland we współpracy ze sklepem Mango 2 kwietnia br. rozpoczyna sprzedaż paczek z najpotrzebniejszymi produktami spożywczymi i higienicznymi. Dzięki temu klienci będą mogli zrobić zakupy bez wychodzenia z domów.

Paczki będzie można zamówić za pośrednictwem internetowego sklepu Mango. Przesyłki będą dostarczane w ciągu 48 godzin od chwili zamówienia. Znajdzie się w nich 30 podstawowych produktów, które cieszą się popularnością wśród klientów sieci Kaufland. Będą to artykuły pierwszej potrzeby, takie jak np. mąka, makaron, ryż, mleko, cukier, herbata, sosy pomidorowe, olej czy papier toaletowy. Ceny produktów będą identyczne jak te w sklepie stacjonarnym – koszt pojedynczej paczki wyniesie 115,98 zł, a przesyłki 19,99 zł.

- W obliczu aktualnej sytuacji epidemiologicznej wspólnie z dostawcami robimy wszystko, aby zapewnić klientom dostęp do potrzebnych artykułów. Rozpoczynamy sprzedaż paczek z produktami pierwszej potrzeby za pośrednictwem firmy telezakupowej Mango. Dzięki temu rozwiązaniu klienci bez wychodzenia z domu będą mogli zaopatrzyć się w niezbędne artykuły szybko i wygodnie – mówi Maja Szewczyk, dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej Kaufland Polska.

Paczki będzie można także testowo kupić w kilkunastu sklepach Kaufland: we Wrocławiu, Łodzi, Bydgoszczy i Gdyni.

Sieć Kaufland liczy w Polsce obecnie 220 sklepów, a jej asortyment obejmuje w zależności od marketu od 15 000 do 21 000 produktów, w tym produkty świeże – owoce, warzywa, produkty mleczne, mięsa czy sery.

Dodaj komentarz

4 komentarze

  • Klientka 20.04.2020

    Gratuluję pomysłu.
    Ale te zupki chinskie to samo zdrowie.
    Idealne do przepisów : "kuchnia w czasach okupacji"

  • Martha 09.04.2020

    Nie polecam. Zamówiłam i opłaciłam w niedzielę, paczka do dzisiaj nie dostarczona. Obsługa klienta w mango to tragedia, klient nie jest o niczym informowany, nie przychodzą żadne maile z informacją o opóźnieniu, trzeba samemu dzwonić i prosić żeby z wielką łaską sprawdzili czy paczka została wysłana. I codziennie zapewnianie, że tak, jutro lub dziś bedzie wysyłka. Szkoda Waszych nerwów. Nigdy więcej zakupów z tą firmą.

  • A 03.04.2020

    Zamiast paczki, w której nie ma nic dobrego, to powinni zrobić możliwość wyboru towarów. Każdy sam wie co mu jest potrzebne! Bez sensu kupować nieprzydatne rzeczy - a takie właśnie znajdują się w tej paczce!!

  • Artur 03.04.2020

    Szkoda tylko, że Mango za przesyłkę bierze 29,99 a nie jak reklamują 19,99

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.