21.09.2018/09:11

Kaufland Polska zapowiada rozwój nowego konceptu sklepu w kolejnych lokalizacjach

Nowy koncept marketów Kaufland pojawia się w kolejnych lokalizacjach. Firma zapowiada, że to nie koniec inwestycji w największą sieć hipermarketów kompaktowych na polskim rynku.

Do tej pory Kaufland wdrożył zupełnie nowy koncept w dwóch krakowskich sklepach. Jak zapowiadają przedstawiciele sieci, możliwe jest wprowadzenie konceptu do kolejnych sklepów - jeśli tylko spotka się z pozytywną opinią klientów. - Na chwilę obecną ciężko jest nam dokładnie określić, ile sklepów obejmie nowy projekt - dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl .

Nowy koncept to rozwinięcie zmodernizowanych sklepów Kaufland, uruchamianych w ciągu ostatnich kilkunastu miesięcy. Od innych wyróżnia się przede wszystkim nieznanymi dotąd strefami tematycznymi, jak np. strefą Żyj Aktywnie z przekąskami i sprzętem do ćwiczeń dla aktywnych, kuchnia świata i kuchnia regionalna czy Disney World, w którym dzieci znajdą zabawki z ulubionymi postaciami z Disneya.

Według władz sieci "dzięki nowemu rozwiązaniu klienci mogą jeszcze łatwiej i szybciej znaleźć dany produkt, a asortyment został wzbogacony o nowe pozycje. Zmiany, które zaszły w związku z tym konceptem, są więc z pewnością jeszcze bardziej zauważalne dla klientów."

Jako pierwszy w Polsce wystartował sklep przy ul. Osiedle Kombatantów 16 A. Sklep w Krakowie zyskał nowoczesną aranżację. Kaufland poszerzył także ofertę marek premium. W sklepie znajdziemy szeroki wybór produktów spożywczych „z górnej półki”, w tym słodycze, ekskluzywne sery, wędliny, świeże ryby czy wyszukane alkohole. Pomyślano też o tych, którzy rezygnują z produktów chemicznych na rzecz artykułów ekologicznych. W markecie powstał dział z naturalnymi kosmetykami, a także z produktami ekologicznymi do prania i sprzątania.

30 sierpnia wystartował kolejny punkt w nowej aranżacji. Sklep położony jest przy ul. Bratysławskiej 4. - Nieustannie dostosowujemy się do potrzeb i oczekiwań naszych klientów, m.in. poprzez dopasowanie i rozszerzanie naszej oferty. Tym razem zmiany są jeszcze bardziej zauważalne, ponieważ postanowiliśmy nie tylko znacząco poszerzyć asortyment, lecz także całkowicie zmienić wystrój naszych marketów. Wprowadziliśmy zupełnie nowe koncepty tematyczne, dzięki którym nasi klienci będą mogli z łatwością odnaleźć wybrane przez siebie produkty – mówiła wówczas Justyna Przybylska, dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej w Kaufland Polska.

Do tej pory Kaufland zmodernizował 150 marketów. Tylko dwa działają w nowym koncepcie. - Czynnikiem decydującym o wdrożeniu tego typu konceptu nie jest lokalizacja, lecz powierzchnia handlowa. Na bieżąco będziemy informować o kolejnych tego typu inwestycjach - zapowiada Kaufland. Kontynuowany będzie także proces modernizacji sklepów sieci do "standardowej" wersji.

W całej Europie Kaufland posiada około 1200 sklepów i zatrudnia ponad 150 tysięcy pracowników. W Polsce pierwszy sklep sieci Kaufland został otwarty w 2001 roku. Dziś jest ich już ponad 200.

Dodaj komentarz

1 komentarz

  • niezadowolony klient 21.09.2018

    Kiedy w sklepie 3461 pojawią się LEDY zamiast fabrycznego oświetlenia w postaci jarzeniówek? Kiedy wyczyścicie koszyki na zakupy bo się lepią? Kiedy wymienicie wózki na zakupy które jeżdżą jak chcą - są stare i głębokie, pamiętające czasy otwarcia sklepu 10 lat temu albo i więcej. Kas samoobsługowych brak. Co to za modernizacja?

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.