20.05.2020/12:53

Kaufland uruchomi platformę wspierającą lokalnych producentów żywności

Sieć Kaufland od lat współpracuje z dostawcami lokalnymi, dzięki czemu klienci mogą znaleźć na półkach sklepów ulubione produkty z danego regionu. Chcąc rozszerzyć asortyment o nowe artykuły i dać szansę na rozwój kolejnym producentom, 21 maja br. Kaufland startuje ze specjalną platformą internetową. Każdy lokalny wytwórca będzie mógł dzięki temu w łatwy sposób nawiązać kontakt z siecią, zgłosić swoje produkty i zainicjować współpracę.

Projekt „Regionalny Kaufland” jest dla lokalnych firm przede wszystkim szansą na rozwój poprzez dotarcie do szerszej grupy odbiorców. Kierując się logiką zakupową klientów, sieć podzieliła kraj na następujące regiony – Mazowsze, Pomorze i Kaszuby, Warmię i Mazury, Kujawy, Podlasie, Małopolskę, Wielkopolskę, Górny i Dolny Śląsk. Pochodzący z danych terenów dostawcy mogą od 21 maja br. zgłaszać i opisywać swoje produkty, zakładając bezpłatne konto na stronie www.regionalnykaufland.pl. Tak przygotowane zgłoszenie trafi do odpowiedniego działu Kaufland i zostanie poddane dogłębnej analizie.

– Lokalne produkty są ważnym znakiem rozpoznawczym danego regionu. Klienci chętnie sięgają po tego typu artykuły, ponieważ wiedzą, że stoi za nimi jakość i tradycyjna receptura. Dzięki inicjatywie „Regionalny Kaufland“ osoby odwiedzające nasze sklepy będą mieć dostęp do nowych produktów, a producenci i dostawcy szansę na zwiększenie sprzedaży i pozyskanie kolejnych oddanych konsumentów – mówi Maja Szewczyk, dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej Kaufland Polska.

Do projektu mogą zgłosić się producenci ze wszystkich grup towarowych, które są dostępne w sklepach Kaufland, takich jak np. owoce i warzywa, produkty mleczne, mięso i wędliny, pieczywo, napoje alkoholowe i bezalkoholowe, słodycze, a także artykuły przemysłowe. Najlepiej rokujące oferty będą następnie omawianie w trakcie bezpośrednich spotkań, aby wspólnie opracować najlepszy pakiet dla klienta.

Aktualna oferta Kaufland obejmuje już dziś produkty od ok. 400 lokalnych dostawców. Sieć chce nadal wspierać regionalnych producentów i rozszerzyć współpracę na poziomie lokalnym. Kaufland w Polsce liczy już 223 sklepy i jest obecny we wszystkich województwach w kraju.

Dodaj komentarz

4 komentarze

  • konsument nabiału 21.05.2020

    jeżeli Kaufland chce wspierać lokalnych producentów, to też niech wspiera tych dobrych. Niektóre produkty pod marką K-Classic, są obecnie produkowane przez inne podmioty niż kiedyś i niestety ich jakość poleciała makabrycznie w dół. Przykład prosty z brzegu. Mleko świeże w butelce 2% i 3,2%. Jeszcze nie tak dawno temu było ono produkowane przez Mlekpol - smak, zapach bajka. Obecnie mleka K-Classic nie da się pić. Ono śmierdzi. Wykładnikiem jakości nabiału jest dla mnie mój kot. Poprzednie mleko chętnie pił, obecnego K-Classic, nie bierze do ust, dziwne? Sytuacja jest dla mnie tym bardziej dziwna, że dla bratniego Lidla (ta sama grupa handlowa co Kaufland), mleko świeże w butelce nadal dostarcza Mlekpol...

  • kawosz 21.05.2020

    Ubolewam,że nie mogę kupić kawy Pedros, kiedys była w Kauflandzie i od dłuższego czasu jest niedostępna. Taka sieć a nie ma ważnych produktów , trochę klapa!

  • klient Kauflandu 20.05.2020

    Kiedy w Kauflandzie pojawi się na półkach SEREK typu WŁOSKIEGO "CAPRI"? Nie chcę kupować jakiejś marki K-Classic, chcę kupić z powrotem markowy produkt!!!

  • klient 20.05.2020

    Jako klient, mam nadzieję, że Kaufland pójdzie o krok dalej (coś na wzór biedronki, ale w o wiele większej skali) w wspieraniu lokalnych wytwórców po przez dostępność ich produktów w całym kraju np. w danym tygodniu w ramach akcji promocyjnej produkty producent X z danego regionu Polski, można dostać we wszystkich Kauflandach.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.