15.12.2016 / 13:35
StoryEditor

Kaufland uruchomi trzecie centrum logistyczne w Polsce

Supermarket sieci Kaufland w Warszawie (materiały własne)
Już w lutym 2017 r. firma Panattoni Europe odda sieci Kaufland dedykowane centrum dystrybucyjne z chłodnią w Bydgoszczy. Obiekt powstający przy ul. Ernsta Petersena będzie miał powierzchnię 45 tys. m.kw.

Obiekt będzie trzecim magazynem firmy Kaufland  w Polsce i zastąpi dotychczasowy w Bydgoszczy o powierzchni 12 tys. m.kw. Dystrybucyjnie magazyn będzie obsługiwał 67 marketów po...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 83% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.10.2025 / 18:56
StoryEditor
Klientki Rossmanna mogą przymierzyć kosmetyki w sklepach dzięki unikalnej technologii

Sieć Rossmann wkracza w nowy etap rozwoju, łącząc sensoryczne doświadczenie zakupowe z najnowocześniejszą technologią. Podczas otwarcia dwutysięcznej drogerii, operator zaprezentował nowy koncept Rossmann Moja Drogeria, którego symbolem jest strefa makijażu wyposażona w technologię Virtual Try-On (VTO). Dzięki rozszerzonej rzeczywistości (AR), klientki mogą teraz wirtualnie przymierzać kosmetyki do makijażu, co rewolucjonizuje proces wyboru produktów.

Jak działa wirtualny makijaż w Rossmannie?

Technologia Virtual Try-On (VTO) to przestrzeń nieustannej inspiracji dla miłośniczek makijażu. Stanowisko VTO, zlokalizowane bezpo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.10.2025 / 10:13
StoryEditor
Nie tylko sprawdzony model. Wiemy, czego naprawdę oczekuje polski franczyzobiorca
W portfolio firmy Dolci Sapori znajdują się takie szyldy jak Am Am Kebab, Mniami ICE CREAM oraz Mistrz Piekarz

Franczyzobiorcy oczekują dziś nie tylko sprawdzonych modeli biznesowych, ale też nowoczesnych narzędzi – aż 84% z nich jest otwartych na testowanie innowacji. Przynajmniej tak wynika z badania spółki Dolci Sapori, właściciel marek AM AM Kebab, Mniami Ice Cream i Mistrz Piekarz.

Z artykułu dowiesz się:

  • Franczyzobiorcy otwarci na rozwój i innowacje
  • Gastronomia w modelu franczyzowym 
  • Franczyza w Dolci Sapori  
W 2025 roku Dolci Sapori posta...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. październik 2025 22:50