05.09.2019 / 09:07
StoryEditor

Kaufland wprowadza nową markę własną K-Favourites

K-Favourites to najnowsza marka własna rozwijana przez sieć Kaufland (fot. Kaufland)
Sieć Kaufland wprowadziła do swoich sklepów - na razie w Niemczech - asortyment pod nową marką własną o nazwie K-Favourites. Oferta w ramach tego brandu obejmuje ok. 160 indeksów, a pod względem cenowym plasuje się między "standardowym" private label a markami własnymi premium.

Kaufland tradycyjnie już wprowadza nowe marki najpierw na rodziny rynek, a potem do innych krajów. Można zatem się spodziewać, że wkrótce K-Favourites pojawi się również w sklep...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 83% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.09.2025 / 07:35
StoryEditor
Maxi Zoo z nową strategią cenową. Czy zagrozi dyskontom?
Sieć sklepów Maxi Zoo wprowadza nową strategię cenową. – Obniżamy ceny na dobre – zapewnia Wojciech Kamiński, szef Maxi Zoo Polska (fot. Shutterstock + Maxo Zoo)

Sieć sklepów Maxi Zoo wprowadza nową strategię cenową. – Obniżamy ceny na dobre zapewnia Wojciech Kamiński, szef Maxi Zoo Polska. Jak w praktyce ma być realizowana nowa polityka sieci handlowej?

W artykule przeczytasz:

  • Maxi Zoo z nową strategią cenową
  • Wojciech Kamiński: Obniżamy ceny na dobre w Maxi Zoo
  • Nowa strategia cenowa ma budować zaufanie klientów do sieci
  • Rynek produktów dla zwierząt rośnie o 10 procent
  • Dynamiczny rozwój Maxi Zoo na polskim rynku

Sieć sklepów Maxi Zoo wprowadza nową strategię cenową. – Obniżamy ceny na dobre zapewnia Wojciech Kamiński, szef Maxi Zoo Polska. Jak w praktyce ma być realizowana nowa polityka sieci handlowej?

Maxi Zoo z nową strategią cenową

Maxi Zoo, sieć sklepów z artykułami dla zwierząt, ogłosiła, że wprowadza nową filozofię zakupów pod hasłem „Obniżamy ceny na dobre”. Nowa polityka cenowa najpierw obejmie wybrane produkty, ale w akcję będą włączane kolejne grupy produktowe. Spółka podkreśla, że dyskontowe ceny na artykuły dla zwierząt mają obowiązywać zarówno w kanale tradycyjnym, jak i w e-commerce.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 83% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.09.2025 / 14:33
StoryEditor
Trzy dyskonty Aldi ruszą jednego dnia. Ile placówek zabraknie sieci do osiągnięcia progu 400 sklepów w całym kraju?

W środę 3 września uruchomione zostaną trzy nowe dyskonty sieci Aldi: w Zdzieszowicach, Radzyniu Podlaskim i Skarżysku Kamiennej. W dwóch pierwszym miastach będzie to debiut detalisty, natomiast w trzeciej lokalizacji będzie to druga placówka sieci. Niemiecki dyskonter zbliża się do progu 400 placówek w całym kraju.

Dzięki otwarciu sklepu w Skarżysku-Kamiennej liczba placówek Aldi w województwie świętokrzyskim wyniesie 5, a nowy sklep w Zdzieszowicach pozwoli osiągnąć poziom 13 dyskontó...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. wrzesień 2025 19:00