Kaufland wprowadza nowy koncept sprzedażowy dedykowany świadomemu odżywianiu
Sieć Kaufland stworzyła w swoich sklepach tzw. Strefy Świadomego Odżywiania. To nowy koncept sprzedażowy, wprowadzony do każdego sklepu detalisty w Polsce.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
1 komentarz
-
27.02.2021
Jakos w sklepie nr 3461 czegos takiego nie ma. Ani oznakowania nie ma, a produkty sa w kilku miejscach w calym sklepie. Koszyki brudne (wode i plyn widzialy chyba przed pandemia?), wozki niewygodne (stare i zbyt glebokie), kas samoobslugowych nie ma (ile mozna kwitnac w kolejkach do tradycyjnych kas?). Redakcja niech przyjedzie i sprawdzi na zywo, jak wyglada sklep istniejacy od 2009 roku - poza kolorem scian i nazwami dzialow nie ma roznic. Nawet nie mozna znalezc czytnikow cen bo sa poukrywane miedzy regalami i nie ma zadnych strzalek ani tabliczek (zabawa dla spostrzegawczych klientow - znajdz czytnik).
10