27.02.2021/15:01

Kaufland wprowadza nowy koncept sprzedażowy dedykowany świadomemu odżywianiu

Sieć Kaufland stworzyła w swoich sklepach tzw. Strefy Świadomego Odżywiania. To nowy koncept sprzedażowy, wprowadzony do każdego sklepu detalisty w Polsce.

W wydzielonej strefie klienci znajdą produkty wegańskie i wegetariańskie, z niską zawartością cukru, bez glutenu. Dodatkowo, w sklepach o większej powierzchni sprzedażowej, pojawiła się superżywność oraz produkty dla osób aktywnych.

Strefy Świadomego Odżywiania w Kauflandzie można łatwo znaleźć m.in. dzięki nośnikom przytwierdzonym do regałów, naklejkom na podłodze oraz plakatom.

Kaufland, powołując się na badanie przeprowadzone przez MRW na zlecenie firmy Upfield, wskazuje, że roślinne odpowiedniki mięsa kupowane są już przez 34,4 proc. Polaków. Detalista uzasadnia spadek spożycia mięsa nawet o 2,3 proc. (dane GUS z raportu za 2019 r. opublikowanego w lipcu 2020 r.) efektem "rosnącej świadomości konsumentów oraz większej dostępności produktów roślinnych". To m.in. dlatego sieć supermarketów i hipermarketów zdecydowała się na wprowadzenie nowego konceptu sprzedażowego do swoich sklepów.

Oprócz Strefy Świadomego Odżywiania, w ponad 160 sklepach Kauflandu w strefie artykułów chłodzonych klienci mogą znaleźć w jednym miejscu wegańskie i wegetariańskie artykuły garmażeryjne, w tym liczne produkty marki własnej Kaufland K-take it veggie, a w ponad 70 sklepach sieci regały z wegańską alternatywą dla klasycznego nabiału. Strefy te Kaufland wprowadza stopniowo w kolejnych marketach.

Sieć Kaufland ma aktualnie w Polsce 226 sklepów i zatrudnia ok. 16 tys. pracowników.

Dodaj komentarz

1 komentarz

  • zirytowany klient 27.02.2021

    Jakos w sklepie nr 3461 czegos takiego nie ma. Ani oznakowania nie ma, a produkty sa w kilku miejscach w calym sklepie. Koszyki brudne (wode i plyn widzialy chyba przed pandemia?), wozki niewygodne (stare i zbyt glebokie), kas samoobslugowych nie ma (ile mozna kwitnac w kolejkach do tradycyjnych kas?). Redakcja niech przyjedzie i sprawdzi na zywo, jak wyglada sklep istniejacy od 2009 roku - poza kolorem scian i nazwami dzialow nie ma roznic. Nawet nie mozna znalezc czytnikow cen bo sa poukrywane miedzy regalami i nie ma zadnych strzalek ani tabliczek (zabawa dla spostrzegawczych klientow - znajdz czytnik).

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także