24.04.2018/10:20

Kaufland wprowadza program lojalnościowy. W sklepach będzie można zbierać punkty Payback

Już od 26 kwietnia, klienci firmy Kaufland będą mogli robiąc zakupy w sklepach sieci zbierać punkty Payback i wymieniać je na nagrody lub wykorzystywać do realizacji zakupów, zarówno w sklepach Kaufland, jak i u innych partnerów programu.

– Dzięki współpracy z Payback, Kaufland staje się jedyną siecią handlową w Polsce, która może zaoferować swoim klientom multipartnerski program lojalnościowy. W efekcie klienci Kaufland będą mogli odnosić liczne korzyści, zarówno w marketach, jak i w wybranych punktach blisko 300 partnerów programu. Uważnie obserwujemy rynek i zauważamy rosnące oczekiwania konsumentów, którzy coraz częściej szukają nie tylko najlepszej ceny, ale również najwyższej jakości i dostrzegania ich indywidualnych potrzeb. Dzięki programowi Kaufland będzie mógł podziękować swoim klientom za zaufanie, jakim nas codziennie obdarzają, umożliwić im jeszcze łatwiejsze i korzystniejsze zakupy oraz zapewnić wiele atrakcyjnych i spersonalizowanych ofert. mówi Krzysztof Szponder, członek zarządu Kaufland Polska.

To ważne wydarzenie dla obu firm, ale także oraz całego polskiego rynku programów lojalnościowych. – Dołączenie Kaufland do naszego projektu z pewnością zwiększy skalę programu oraz efektywność działań promocyjnych wszystkich jego partnerów. Otwieramy nowy rozdział i „uciekamy do przodu” – mówi Michał Pieprzny, CEO Payback Polska

Jak podkreśla Michał Pieprzny Kaufland jest w oczach polskiego konsumenta jedną z najlepszych sieci spożywczych. Wyróżnia się pozytywnie doświadczeniem zakupowym oraz dbałością o klienta. Wejście sieci do programu stworzy to wiele nowych możliwości angażowania klientów dzięki skutecznej integracji rozwiązań cyfrowych z działaniami prowadzonymi w sklepie, a konsumentom pozwoli łatwiej i przyjemniej korzystać z benefitów oferowanych przez Kaufland

Od 26 kwietnia br. we wszystkich sklepach Kaufland w Polsce będą działały stoiska, przy których klienci będą mogli zarejestrować kartę Payback, otrzymaną od kasjera przy płatności za zakupy. Uzyskają tam również wszelkie informacje na temat mechanizmu działania programu. W ramach standardowego przelicznika, za każde 3 zł wydane na zakupy w marketach Kaufland można będzie otrzymać 1 punkt Payback. Dodatkowo regularnie przygotowywane będą liczne promocje pozwalające na szybsze zbieranie i wykorzystywanie punktów, m.in. w formie kuponów drukowanych przy kasie lub dostępnych online, na stronie www albo w aplikacji Payback.

W całej Europie Kaufland posiada około 1200 sklepów i zatrudnia ponad 150 tysięcy pracowników. W Polsce pierwszy sklep sieci Kaufland został otwarty w 2001 roku. Dziś jest ich już ponad 200.

Dodaj komentarz

2 komentarze

  • mamej halibut 05.05.2018

    To nie jest program lojalnościowy,tylko zbieranie danych osobowych.Ludzie ogarnijcie się.
    1pkt = 1gr i co 3 lata kasowane są punkty.Będziecie zbierać te punkciki do us...nej śmierci.

  • awer 26.04.2018

    Ile ten pkt jest warty dlaczego nie ma takiej informacji

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.