17.07.2020/10:40

Kaufland wystartował z kampanią employer brandingową

Rusza kampania employerbrandingowa sieci Kaufland, w której firmę przedstawiają osoby w niej zatrudnione. Sieć chce w ten sposób wzmocnić wizerunek atrakcyjnego pracodawcy zarówno wśród obecnych pracowników, jak i osób dopiero rozpoczynających karierę w handlu.

W kampanii „Kaufland. Dobre miejsce” ukazane zostaną aspekty wyróżniające pracę w strukturach firmy, takie jak atrakcyjne warunki zatrudnienia, międzynarodowe środowisko, możliwości rozwoju. Ambasadorami akcji są sami pracownicy, a na podstawie odpowiedzi, których udzielili w ankiecie, określono główne kierunki komunikacyjne kampanii.

Małgorzata Ławnik, dyrektor Pionu Personalnego w firmie Kaufland przekonuje, że spółka dba o zadowolenie pracowników, bez których sukces przedsiębiorstwa nie byłby możliwy. – Uważnie wsłuchujemy się w ich głos i dokładamy starań, by miejsce, które razem tworzymy, było atrakcyjne nie tylko pod względem warunków finansowych, ale także możliwości rozwoju, angażowania się w działania społeczne i − co najważniejsze – atmosfery. Bardzo cieszy nas fakt, że nasze starania doceniają także osoby dopiero rozpoczynające swoją karierę w handlu. W tym roku zainteresowanie praktykami letnimi w naszej firmie było rekordowe – dodaje.

Kampania „Kaufland. Dobre miejsce” obejmie głównie działania w social mediach – na Facebooku, LinkedIn i Instagramie w formie InstaStories. Zaplanowane posty pozwolą pogłębić wiedzę na temat pracy w sieci oraz poznać opinie i realne doświadczenia pracowników.

– Branża handlowa jest niezwykle interesującym miejscem, aby rozwijać karierę zawodową na różnych poziomach. Właśnie to, a także różnorodność i złożoność organizacji handlowej będziemy pokazywać w kampanii „Kaufland. Dobre miejsce”. Takie kampanie są potrzebne, bo praca w sprzedaży ciągle dla wielu osób jest zagadką, panuje wokół niej wiele stereotypów. Wraz z Kaufland będziemy to zmieniać – mówi  Adrian Juchimiuk, Employer Branding Director z agencji MJCC, odpowiedzialnej za działania employerbrandingowe Kaufland i realizację najnowszej kampanii sieci.

W całej Europie Kaufland ma ponad 1300 sklepów i zatrudnia ok. 130 tys. pracowników. W Polsce działa 224 marketów Kauflandu, które zatrudniają ok. 16 000 osób.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.