14.05.2022/10:24

Kaufland zdeklasował konkurencję na Facebooku. Sieć króluje w tym portalu społecznościowym pod względem liczby interakcji

Jak wynika z danych Instytutu Badań Internetu i Mediów Społecznościowych, zdecydowanie najpopularniejszą siecią w polskiej wersji Facebooka w kwietniu był Kaufland. Na dalszych miejscach znalazły się Lidl i Żabka.

To właśnie profil Kauflandu wygenerował w tym czasie najwięcej interakcji, których było w sumie aż 158 tys. Sieć swoich rywali pobiła również liczbą zebranych polubień (90 tys.) i komentarzy (20 tys.). Na drugim miejscu wylądowała sieć Lidl Polska. Liczba interakcji w kwietniu była już jednak wyraźnie niższa i wyniosła 79 tys. Trzecie miejsce przypadło Żabce, która miała 33 tys. interakcji.

Kaufland wygrał też w rywalizacji o najbardziej popularny wpis. Jeden z jego postów wygenerował aż 18 tys. interakcji. Kolejne miejsca, aż do czwartego, to również wpisy sieci należącej do Grupy Schwarz.

Nieco inaczej wyglądała sytuacja, jeżeli chodzi o pozyskiwanie nowych fanów. W kwietniu najlepszym wynikiem mógł pochwalić się Lidl (13 tys.). Na dalszych miejscach znalazły się Dino (8 tys.) oraz Biedronka, której udało się zgromadzić 4,5 tys. nowych użytkowników.

Na drugim biegunie znalazła się sieć Społem, która w kwietniu miała tylko 2 tys. interakcji ze strony osób obserwujących. Był to też jeden z najmniej aktywnych w kwietniu profili na Facebooku. Trzeba jednak pamiętać, że oddzielne profile na Facebooku mają spółdzielnie w różnych rejonach Polski, a tych IBIiMS nie sumuje.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także