28.11.2022 / 08:22
StoryEditor

KE chce drastycznie zmienić gospodarkę odpadami plastikowymi! Jest projekt nowego rozporządzenia

Recyklomat do butelek (Shutterstock)
Komisja Europejska jest zniecierpliwiona opieszałością krajów członkowskich, które opóźniają wdrożenie dyrektyw regulujących gospodarowanie odpadami plastikowymi. Jak dowiedziała się „Rzeczpospolita”, w środę 30 listopada KE ma opublikować projekt nowego rozporządzenia, które przyspieszy wdrażanie gospodarki obiegu zamkniętego w zakresie opakowań z plastiku.

Wiele krajów Unii Europejskiej, w tym Polska, wciąż ma problemy z implementacją dyrektywy SUP (single use plastics – plastiki jednorazowego użycia) oraz dyrektywy o Rozsz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.05.2025 / 11:38
StoryEditor
Wendy’s w Polsce: Sieć wzbudza większe zainteresowanie niż Wojciech Szczęsny. Na jakim etapie są przygotowania do debiutu w naszym kraju? [WYWIAD]

Marka Wendy‘s ma w Polsce zdumiewającą wysoką rozpoznawalność. To bardzo dobrze wróży sieci, która przygotowuje się na debiutu na naszym rynku - uważa Arkadiusz Słodkowski, przewodniczący Rady Nadzorczej w firmie PROFIT system, która jest przedstawicielem na Polskę sieci Wendy’s.

Czy jest wielu chętnych do działania pod szyldem Wendy‘s w Polsce?

Korzystając z długoletniego doświadczenia w branży mogę potwierdzić duży odzew przedsiębiorców i firm, kt...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.05.2025 / 13:59
StoryEditor
Marki własne wciąż w natarciu, ale tempo globalnej ofensywy spada. Kluczowe trendy kształtujące wzrost marek własnych i produktów markowych [NIELSEN IQ]
Rośnie otwartość kupujących na nowe kategorie, ale jednocześnie coraz wyraźniej ujawnia się zainteresowanie klientów markami premium (fot. Shutterstock)

Postrzeganie produktów marek własnych i ich jakości przez konsumentów znacznie się poprawiło. Rośnie otwartość kupujących na nowe kategorie, ale jednocześnie coraz wyraźniej ujawnia się zainteresowanie klientów markami premium. Jak powinni zareagować detaliści? Kluczowe trendy napędzające wzrost marek własnych i produktów markowych analizuje Nielsen IQ w raporcie "Key Trends Shaping Private Label and Branded Product Growth".

Zmiana postrzegania wartości

Percepcja marek własnych jako gorszych jakościowo słabnie, 68 proc. respondentów postrzega je jako dobrą alternatywę dla marek znanych, a 69 proc....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10. maj 2025 10:44