Klienci narzekają na różnice cen przy kasie. Biedronka odpowiada
Sieci Biedronka grozi wielomiliardowa kara od UOKiK-u, bo ceny na półkach często różnią się od tych przy kasie. Jak donosi Wirtualna Polska, klienci coraz częściej skarżą się na takie sytuacje. Sieć obiecuje, że załatwi każdą ze spraw.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Subskrypcja roczna (365 dni)149.99 zł - 365 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
3 komentarze
-
23.10.2019
Czekamy co zrobi UOKiK. Oby się nie wycofał z ew. kary. Ten proceder jaki uprawiają w tych sklepach ciągnie się od dawna.
-
22.10.2019
To po kiego tylw biedronek gdzie zamiast 3 byle jakich lepiej zrobic jedna porządną...
-
22.10.2019
Biedronka najpierw niech zatrudni więcej pracowników na sklepach, góra niech mniej ciśnie bo ich zachowanie można porównać do debilizmu a później niech obiecuje!
21