22.03.2017/10:14

Klienci nie zwracają uwagi na towary umieszczone przy wejściu do sklepu?

Widzimy nieraz w sklepach klientów, którzy kierują się od razu w głąb sali sprzedaży, bo doskonale wiedzą, gdzie znajdą poszczególne produkty. Kompletnie nie zwracają przy tym uwagi na towary znajdujące się przy wejściu do sklepu. Może to oznaczać, że nie została odpowiednio zagospodarowana tzw. strefa dekompresji.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

2 komentarze

  • daesh 22.03.2017

    jaka strefa dekompresji - to zwykły marketingowy słowotk nie mający wiele wspólnego z realiami - wchodze i ide po to czego potrzebuje a nie bo stoi, przy wejściu stoją czesto standy z cukierkami ale ich nei kupuje a jednak stoją, bo wg tych śmiesznych powinienem kupić

  • Konsument 22.03.2017

    Niech ktoś napisze artykuł o pustych kasach! Po co sklepy budują po kilka kas w każdej filii skoro najczęsciej jest otwarta jedna kasa (zwlaszcza to widac w coniektorych dyskontach i supermarketach, a nawet w hipermarketach). Ja zaczynam omijać sklepy których nie stać na normalną obsluge kasowa, nie mam zamiaru tracic czasu na sterczenie w kolejkach.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.