06.08.2020/17:16

Klient uderzył ekspedientkę. Poprosiła, by założył maseczkę

W osiedlowym sklepie przy ulicy Baczyńskiego w Bydgoszczy klient uderzył ekspedientkę, która wcześniej zwróciła mu uwagę, żeby założył maseczkę. Kobieta trafiła do szpitala. Jak przekazała policja, mężczyzna został już zatrzymany - tvn24.pl.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

4 komentarze

  • Pandemia 19.04.2021

    Prawidłowa reakcja to nie obsługiwać klienta bez maski. W ogóle nie powinien wchodzić bez maski do sklepu !!!!A za to co zrobił surowa kara żeby kobietę z pięści uderzyć w twarz. Masakra co się dzieje w tym kraju.

  • GOść 19.04.2021

    Do pudła z nim! Naraził wszystkich

  • Kobro 07.08.2020

    Zula potraktować odpowiednio bezwarunkową odsiadką tego oczekuję

  • RAVEN 07.08.2020

    Moim zdaniem prawidłowa reakcja klienta - ekspedientka tego człowieka poniżyła, wyprowadziła z równowagi, a na koniec odmówiła obsłużenia. To nie jest customer service...

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.