06.08.2020/17:16

Klient uderzył ekspedientkę. Poprosiła, by założył maseczkę

W osiedlowym sklepie przy ulicy Baczyńskiego w Bydgoszczy klient uderzył ekspedientkę, która wcześniej zwróciła mu uwagę, żeby założył maseczkę. Kobieta trafiła do szpitala. Jak przekazała policja, mężczyzna został już zatrzymany - tvn24.pl.

Do zdarzenia doszło w środę około godziny 14 w jednym ze sklepów na ulicy Baczyńskiego w Bydgoszczy. Informację potwierdziła bydgoska policja - podaje tvn24.pl. Jak informuje kom. Przemysław Słomski z Komendy Miejskiej Policji w Bydgoszczy, ekspedientka została zaatakowana przez jednego z klientów. Sprawca zaraz po zdarzeniu oddalił się ze sklepu. Kobieta trafiła do szpitala. 

Przebieg zdarzenia relacjonował również właściciel sklepu. Jak mówi, był to stały klient, który "notorycznie przychodzi bez maseczki". Tym razem było podobnie - pisze tvn24.pl.  Według jego relacji, ekspedientka zwróciła klientowi uwagę, że nie ma maseczki i poprosiła o jej założenie. Ten zaczął jej ubliżać i wyszedł ze sklepu. Wrócił po chwili już z maseczką i chciał kupić piwo. Ekspedientka powiedziała mu, że za to, że jej ubliżał, nie powinna go obsłużyć. Mężczyzna ją popchnął, zamachnął się i uderzył pięścią w twarz. Ona się osunęła. Była nieprzytomna przez kilka minut. Mężczyzna wyszedł - pisze tvn24.pl.

Dodaj komentarz

2 komentarze

  • Kobro 07.08.2020

    Zula potraktować odpowiednio bezwarunkową odsiadką tego oczekuję

  • RAVEN 07.08.2020

    Moim zdaniem prawidłowa reakcja klienta - ekspedientka tego człowieka poniżyła, wyprowadziła z równowagi, a na koniec odmówiła obsłużenia. To nie jest customer service...

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.