06.08.2020/17:16

Klient uderzył ekspedientkę. Poprosiła, by założył maseczkę

W osiedlowym sklepie przy ulicy Baczyńskiego w Bydgoszczy klient uderzył ekspedientkę, która wcześniej zwróciła mu uwagę, żeby założył maseczkę. Kobieta trafiła do szpitala. Jak przekazała policja, mężczyzna został już zatrzymany - tvn24.pl.

Limit 8 bezpłatnych artykułów w miesiącu został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

4 komentarze

  • Pandemia 19.04.2021

    Prawidłowa reakcja to nie obsługiwać klienta bez maski. W ogóle nie powinien wchodzić bez maski do sklepu !!!!A za to co zrobił surowa kara żeby kobietę z pięści uderzyć w twarz. Masakra co się dzieje w tym kraju.

  • GOść 19.04.2021

    Do pudła z nim! Naraził wszystkich

  • Kobro 07.08.2020

    Zula potraktować odpowiednio bezwarunkową odsiadką tego oczekuję

  • RAVEN 07.08.2020

    Moim zdaniem prawidłowa reakcja klienta - ekspedientka tego człowieka poniżyła, wyprowadziła z równowagi, a na koniec odmówiła obsłużenia. To nie jest customer service...

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.