13.05.2021/16:51

Kluczowe trendy w handlu detalicznym. W jaki sposób pandemia zredefiniowała zakupy polskich konsumentów?

Ponad połowa Polaków źle ocenia swoją sytuację finansową. Aż 81 proc. aktywnie poszukuje promocji a marki własne rozwijają się szybciej niż przed pandemią. Do sklepów chodzimy rzadziej, za to wydajemy w nich więcej. Na znaczeniu zyskuje wartość „wszystko w jednym miejscu” – wynika z raportu „Shopper Trends 2021” firmy NielsenIQ.

Limit 8 bezpłatnych artykułów w miesiącu został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • zirytowany klient 13.05.2021

    Lidl nr 1192. Kas samoobslugowych nadal nie ma. Chyba Lidl stawia je tylko w wielkich miastach, tak samo Biedronka...

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także