25.03.2021/09:05

Kogo wstawić na przedświąteczny finał by najlepiej zarobić? Wykorzystaj media-eksplozję HELIO!

Choć do zakończenia wielkanocnego sezonu zostało już niewiele czasu, to detalistom warto grać do ostatniego gwizdka. To bowiem na przestrzeni najbliższych dni konsumenci zostawią w sklepach lwią część świątecznego budżetu. Szczególnie teraz warto wystawić najmocniejszy skład na półki, by przyciągnąć konsumenta dobrze dobraną ofertą. Biorąc pod uwagę marcową eksplozję HELIO w mediach (TV, radio, Internet), pamiętaj o bakaliach i masach do ciast HELIO. Nie wiesz dlaczego? Poniżej krótka ściągawka - tylko 5 najważnieszych faktów.
 

Przed nami czas wielkiego finału okresu wielkanocnego. Każdy z detalistów niczym wytrawny trener ustawia teraz swoją drużynę do kluczowej rozgrywki. Na kogo warto zatem postawić by najlepiej zarobić? Które marki w kluczowych kategoriach są teraz w szczytowej formie? Naszym czarnym koniem sezonu jest HELIO. Ponieważ czasu na lekturę jest mało, wybraliśmy tylko 5 kluczowych argumentów przemawiających za HELIO:

1. Kategoria bakalii i mas do ciast cieszy się szczególnym zainteresowaniem w okresie przedświątecznym, zaś HELIO od lat jest jedną z dwóch najsilniejszych na rynku marek. Jak wynika ponadto z ostatnich badań, wizerunek zdrowej marki HELIO ewidentnie dziś procentuje - HELIO zbiera najwięcej głosów konsumenckich pod kątem siły i zaufania do marki. Co więcej, konsumenci spontanicznie wskazują jej produkty jako ekologiczne i „nie zawierające składników, które ich zdaniem są niezdrowe”. Jeżeli dodamy do tego długi termin przydatności, polską markę i polskiego producenta to mamy komplet najważniejszych dla konsumenta cech w dobie pandemii.

Helio na wielkanoc (Helio)

2. Prawie 30 letnia obecność na rynku sprawia, że HELIO nie tylko dostarcza atrakcyjne i wysokojakościowe produkty, ale także efektywnie wspiera ich sprzedaż. Kondycja mediowa HELIO jest przy tym imponująca. Jak wiadomo HELIO od lat są „Media Mocni” i wydają astronomiczne jak na branżę budżety. Kampanie HELIO wyróżniają się zasięgami, kreatywnością, a przede wszystkim skutecznością. Tegoroczny marzec potwierdza zaś najwyższą formę bakaliowego potentata.

Tegoroczna wiosenna kampania HELIO to:

a.    3,5 tysiące emisji w czołowych ogólnopolskich stacjach TV i stacjach tematycznych,
b.    kilkaset emisji w wiodących stacjach radiowych,
c.    atrakcyjny content marketing, m.in. cykl wideo przepisów (pierwszy z nich w ciągu tygodnia odnotował ponad pół miliona (!) wyświetleń na kanale YouTube marki),
d.    dziesiątki milionów kontaktów w kampanii internetowej, w tym na największych platformach, mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, YouTube, TikTok) i popularnych serwisach VOD,
e.    kilkudziesięciu influencerów zaangażowych w promocję marki HELIO i budujących zaufanie i lojalność do marki,
f.    milionowe zasięgi kampanii w prasie,
g.    shoppermarketing (POS, czołowe aplikacje do planowania zakupów).

Łączna wartość bieżącej kampanii HELIO szacowana jest na miliony złotych, dzięki którym marka HELIO odnotowała w okresie przedświątecznym dziesiątki milionów pozytywnych impulsów zakupowych, których grzechem byłoby nie wykorzystać.

3. HELIO zajęła pierwsze miejsce w tegorocznym rankingu Gazety Finansowej „Najcenniejsza Polska Marka” w branży bakaliowej. Wzorowa reputacja, zaufanie do marki HELIO i jej silna rynkowa pozycja potwierdzona została ostatnio także innymi prestiżowymi nagrodami, w tym m.in.

a.    Złoty medal Najlepszy Produkt 2021 – wybór konsumentów (kategoria przekąski słodkie),
b.    2 Złote Laury Konsumenta 2021 (kategorie: dodatki do ciast; bakalie),
c.    4 Złote Perły Rynku FMCG 2020 (kategorie: słone i słodkie przekąski; bakalie i przekąski bakaliowe; przekąski fit; produkty EKO, BIO, VEGE),
d.    Medal Europejski 2020,
e.    Złoty Paragon 2020 – Nagroda Kupców Polskich (kategorie: lider sprzedaży – produkty spożywcze BIO i EKO; oraz wyróżnienie lider sprzedaży – bakalie, półprodukty i produkty do pieczenia ciast), 
f.    Superprodukt Świata Kobiety 2019,
g.    Infulencer’s Top 2020.

Nagrody Helio (Helio)

4. Jak wiadomo HELIO od lat kradnie serca Polaków innowacyjnością i dostrzeganiem realnych potrzeb konsumenckich, tzw. „insightu”. To wszak HELIO stworzyło m.in. 20-lat temu kategorię mas do ciast wprowadzając pierwszą w historii gotową masę makową z bakaliami, czy w ostatniej dekadzie pierwszą w Polsce linię bakalii bez konserwantów HELIO Natura, która trafiła powszechnie na półki. Jako pierwsi także zaoferowali polskim konsumentom popcorn bez oleju palmowego. Polityka eliminowania konserwantów i oleju palmowego widoczna jest też w odświeżonej linii mas krówkowych HELIO Premium, których opakowanie eksponuje unikalne atuty marki: pełne mleko, brak glutenu i oleju palmowego. Dziś przyszedł także czas na pionierskie wejście miękkich suszonych owoców bez konserwantów So Soft!, w tym pierwszą na rynku żurawinę nasączoną sokiem żurawinowym. Wprowadzeniu nowości towarzyszy intensywnia kampania mediowa, w tym w TV i radiu. Doceniając rynkowe wyczucie HELIO warto sięgnąć po nowości HELIO aby nie zostać w tyle.

 

Wiosenna kampania HELIO (materiał partnera)

5. HELIO to jeden z największych i najnowocześniejszych w Europie zakładów w branży, a do tego najwyższe światowe standardy produkcji żywności. Zakład HELIO certyfikowany jest międzynarodowych standardem BRC - Global Standard for Food Safety, który uważany jest za wzorzec dla najlepszych praktyk w przemyśle spożywczym. HELIO to też sprawdzeni i zaufani plantatorzy bakaliowego surowca reprezentujący regiony najlepsze dla upraw danego gatunku z całego świata. Blisko 30 lat doświadczeń, bezpośredniej współpracy i budowania relacji z dostawcami surowca, sprawiają, że HELIO jest znanym i cenionym importerem bakalii na wszystkich kontynentach. HELIO współpracuje z plantatorami z Europy, Azji, Ameryki Południowej i Północnej, a także Afryki, Australii i Oceanii. Ekspercka wiedza oraz nienaganne praktyki kupieckie sprawiają, że HELIO może pochwalić się dziś zarówno kilkoma prestiżowymi tytułami Ambasadora Polskiej Gospodarki pod honorowym patronatem Europejskiego Komitetu Ekonomiczno-Społecznego, a przede wszystkim olbrzymią bazą wiedzy na temat bakalii i doskonałych relacji biznesowych z dostawcami z całego świata. Dzięki temu HELIO to bakaliowy ekspert, który wie jak, gdzie i kiedy kupować bakalie aby skorzystał na tym zarówno nasz sklep, jak i konsument.

Helio - i nie ma lipy (Helio)

Choć nie jesteśmy redakcją sportową, pozwolimy sobie na piłkarskie podsumowanie - przed nami ważny tydzień nie tylko dla reprezentacji Polski, ale też dla detalistów. Po spotkaniach na piłkarskich arenach eliminacji mistrzostw świata z pewnością za swoje decyzje oceniany będzie nowy trener. Trzymamy zatem kciuki za Polską reprezentację, a jednocześnie życzymy detalistom trafnych decyzji w końcówce sezonu. Wierzymy, że wykorzystując potencjał jakim dysponuje dziś HELIO detaliści będą na współpracy z HELIO wygrani.

Odwiedź HELIO na : https://www.helio.pl

 https://www.youtube.com/c/HELIO-Bakaliowe_klimaty

f_logo_RGB-Hex-Blue_512 https://www.facebook.com/HelioBakalie

File:Instagram logo 2016.svg https://www.instagram.com/helio_bakalie

 

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.