15.11.2020/09:45

Kolejki w sklepie internetowym Tesco. Brytyjczycy mają problem z rezerwacją terminów

Tesco przeprasza za niedogodności po problemach z działaniem sklepu internetowego sieci w związku z bardzo duża liczbą klientów próbujących dokonać rezerwacji terminów dostawy.

Klienci Tesco w Wielkiej Brytanii mieli kłopot w dostaniu się na stronę internetową sklepu. Supermarket stara się poradzić sobie z wysokim popytem na rezerwacje świąteczne – informuje serwis bbc.com.

Największy detalista w Wielkiej Brytanii musiał wdrożyć system kolejkowania online, aby rozwiązać problem z bardzo wysokim popytem. Niektórzy klienci skarżyli się Tesco, że czekali godzinami, aby dostać się na stronę internetową supermarketu.

Tesco tłumaczyło na Twitterze, że rzeczywiście rezerwacja może trwać dłużej niż zwykle ponieważ wielu klientów korzysta jednocześnie ze strony internetowej oraz aplikacji.

Supermarkety w Wielkiej Brytanii zostały przytłoczone liczbą rezerwacji, ponieważ klienci zaczynają planować zakupy na Boże Narodzenie.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także