29.08.2018/14:17

Kolporter zautomatyzował procesy związane z zarządzaniem sprzedażą prasy

Już blisko 800 kontrahentów Kolportera korzysta z uruchomionego pod koniec marca br. specjalnego portalu dla sprzedawców prasy. To nowe narzędzie usprawnia komunikację punktów sprzedaży z dystrybutorem, ale także wpływa korzystnie na wyniki sprzedażowe.

– System informatyczny, który udostępniamy za pośrednictwem portalu, zapewnia automatyzację wielu procesów, związanych z zarządzaniem asortymentem prasowym w punkcie sprzedaży. Chcieliśmy maksymalnie odciążyć sprzedawców od wszystkich dodatkowych czynności, tak aby mogli więcej czasu i uwagi poświęcić sprzedaży. A w efekcie osiągnąć lepsze wyniki – mówi Dariusz Materek, rzecznik prasowy Kolportera.

Z portalu mogą korzystać bezpłatnie wszyscy kontrahenci, którym Kolporter dostarcza prasę. Użytkownicy portalu mają m.in. pełen dostęp do informacji o dostawach tytułów i zwrotach, mogą zamawiać dodatkowe tytuły, monitorować swoje płatności, przygotowywać przelewy i oczywiście komunikować się z Biurem Obsługi Klienta Kolportera.

– Zależało nam na tym, aby maksymalnie ułatwić i przyspieszyć komunikację z kontrahentami. To dla nas kluczowy obszar współpracy. Staramy się zapewnić współpracującym z nami sprzedawcom stałe wsparcie merytoryczne, dać dostęp do istotnych informacji rynkowych, służyć na bieżąco fachowym doradztwem – wyjaśnia rzecznik Kolportera.

Przeczytaj także:

Kolporter uruchomił bezpłatny portal dla sprzedawców

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.