16.03.2016/15:16

Kompania Piwowarska widzi potencjał w piwach specjalnych

48% konsumentów wybiera piwo ze względu na jego smak, i choć Polska znajduje się obecnie na czwartym miejscu pod względem konsumpcji piwa na osobę (98 l), to nadal istnieje olbrzymi potencjał do budowania kultury piwa w naszym kraju. To właśnie, konsekwentnie od lat, robi Kompania Piwowarska i takie są jej plany na nadchodzący sezon.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.