07.12.2020/10:25

Koncern FoodCare skorzysta z obsługi agencji mediowej Sigma Bis, należącej do PKN Orlen

Sigma Bis, agencja mediowa PKN Orlen, pozyskuje kolejnych klientów. Do ich grona dołączył jeden z liderów branży FMCG – FoodCare, właściciel takich marek jak Frugo czy Gellwe. Agencja realizuje grudniową kampanię TV dla produktów Gellwe wspieranych loterią. Sigma Bis jest również w trakcie przygotowywania kolejnych projektów dla innych partnerów. 

– Rozwijamy nasze kompetencje na rynku mediów, wpisując się w ten sposób w globalne trendy. Strategia którą obraliśmy, już dzisiaj przynosi wymierne korzyści. Stosunkowo młody podmiot jakim jest Sigma Bis konsekwentnie buduje swoją pozycję na rynku. Przejmujemy spółkę Ruch, która uzupełni portfolio PKN Orlen i umożliwi realizację strategicznych celów w obszarze wzmacniania relacji z klientami i budowania kompleksowej oferty nowoczesnych usług. W ten sposób efektywnie wzmacniamy działalność biznesową całej Grupy Orlen – mówi Adam Burak, członek zarządu PKN Orlen ds. Komunikacji i Marketingu, nadzorujący projekt Sigma Bis.

– Mocno stawiamy na dynamiczny rozwój i cieszymy się, że oferta Sigmy Bis została wybrana przez firmę FoodCare. To dowód na to, iż poziom i jakość usług świadczonych przez nasz profesjonalny zespół odpowiada oczekiwaniom najbardziej wymagających reklamodawców. To również efekt konsekwentnej budowy konkurencyjnej pozycji naszej firmy na rynku – mówi Marcin Dec, prezes zarządu Sigma Bis.

Istniejąca od 33 lat, firma FoodCare sprzedaje około 710 mln. sztuk produktów rocznie, docierając do 50 rynków zagranicznych. Należą do niej takie marki jak: Frugo, Black, Gellwe, 4move, Fitella czy Ngine.

Własna agencja mediowa jest odpowiedzią PKN Orlen i PZU na globalny trend budowania kompetencji marketingowych wewnątrz firmy, a tym samym realizację skutecznej komunikacji i zwiększenie efektywności wydatków reklamowych. Do zadań Sigmy Bis należą m.in. planowanie strategii mediowych, zakup czasu i przestrzeni reklamowej w Polsce i za granicą oraz analiza skuteczności działań promocyjnych.

Według szacunków Publicis Groupe w 2019 r. polski rynek reklamy wart był blisko 10 mld PLN, co oznaczało wzrost o 3,2 proc. w porównaniu do roku poprzedniego. Rynek reklamy rośnie nieprzerwanie od 2013 r.

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także