19.06.2018/13:17

Konsumenci cenią małych detalistów za jakość obsługi i osobiste relacje

Polscy konsumenci lubią mieć wybór i cenią różnorodność w handlu detalicznym. Z jednej strony chętnie robią zakupy w dyskontach, super- i hipermarketach, z drugiej – bardzo doceniają i darzą sentymentem małych sprzedawców. Małe formaty wygrywają z dużymi jakością obsługi i możliwością nawiązania bardziej osobistych relacji z klientem – to wnioski z raportu „Różnorodność rynkowa w czasach nowego konsumenta” przygotowanego przez platformę MAM.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.