28.09.2016/11:06

Konsument 50+ zyskuje na znaczeniu

Konsumenci w wieku powyżej 50 lat okazują się równie atrakcyjni jak młodsze grupy - informuje Rzeczpospolita.

Z punktu widzenia biznesu, grupa 50+ staje się coraz bardziej atrakcyjnym konsumentem. W Rzeczpospolitej czytamy, że może pod pewnymi względami nawet bardziej atrakcyjnym niż ulubiony przez marketingowców konsument w wieku 20–40 lat. Jeśli bowiem 50-latkowie wciąż pracują, to ich zarobki są nawet wyższe niż osób rozpoczynających pracę, a usamodzielnienie się dzieci odciąża budżet domowy. Mają więc potencjał, by realizować swoje potrzeby. Nie tylko te podstawowe, związane z życiem rodzinnym czy zdrowiem, ale też takie, na spełnienie których wcześniej nie było możliwości.

Więcej w Rzeczpospolitej

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.